Show je laatste aankopen #9

O my die is echt fantastisch :heart_eyes:

6 likes

Geld moet rollen

53 likes

Ben geen basic grijze sjaal bitch

14 likes

Kan er ook weinig aan doen dat ze hun jaloerse uitspattingen niet voor zich kunnen houden :tipping_hand_woman:

12 likes

Hij komt af en toe al op Vinted voorbij. Redelijk recente collectie dus meestal nog niet heel cheap maar de moeite waard om te volgen. Het is de Highland Fling lijn.

2 likes

Wat interieur aankopen. Vriend wil geen kleur in de sierkussentjes voor op de bank, maar ja alleen maar wit is zo saai :frowning:

27 likes

22 likes

15 likes

Boterzachte trui (modal) van Roxy

24 likes

Ik denk dat dat inderdaad alleen is als je Chrome browser gebruikt want ik heb dat niet. Ik heb ook Google niet als standaard search enginge ingesteld (en ben dat ook niet van plan) dus dat helpt vast ook niet…

1 like

Nog geen ervaring mee, maar ziet er veelbelovend uit

8 likes

Leuke cadeaus! Gefeliciteerd!

2 likes

Bij wandelschoenen gaat het meer om hoe ze zitten dan om hoe ze er uit zien :smile:

Ik heb nu Lowa, maar helaas toch te groot laten aanpraten en de zool is té hard. (Ik heb te weinig natuurlijke demping onder mijn hiel dus dat gaat pijn doen)

Deze ecco’s schijnen een heel zachte demping te hebben en geheel waterdicht. Veel lovende reviews. Love Ecco, en hopenlijk deze ook voor de komende regenwandelingen in de bossen in de herfst

13 likes

Die snugglesafe is echt een uitkomst.
Mijn ene konijn is er echt onwijs fan van.
Die plempt gewoon zijn reet erop :joy:

86 likes

Maar op dit moment voelt het alsof het noooit meer winter wordt :smiling_face_with_tear:

4 likes

IK HOOP HET :heart_eyes:

3 likes

Gebruik je die bij zieke konijnen of ook gewoon zo? Ik gebruik het alleen na een operatie ofzo. Nooit over nagedacht dat ze het zo misschien ook fijn vinden.

5 likes

Eindelijk een mooie geribde top gevonden met dunne bandjes en een vrij rechte halslijn. Oxxo via Zalando.

Zou blijkbaar heel goed werken tegen pigmentvlekjes.

En een bestelling op Feelunique.

13 likes

16 likes

Of mensen zetten gewoon linkjes of de naam van de winkel bij hetgeen ze plaatsen. Probleem opgelost :sweat_smile:

9 likes