Show je laatste aankopen #9

🥹💞

89 likes

DeFacto (via zalando)

6 likes

Nog steeds zo blij met deze kleur :heart_eyes:

3 likes

Haha jaa ik zat ook bij de black firday deals te kijken maar ik zag niet echt kortingen.

2 likes

Ja ik vind deze ook echt te gek, kleur maar niet te uitgesproken voor in mijn huis. Als t goed is komt ie morgen ook al binnen😍

3 likes

Zoooo benieuwd! Wil je een review achterlaten? In huishoudtopic bijv. Is het de E5?

3 likes

Wat ga je allemaal maken?
Ik heb ook de blender en wil eigenlijk alles nu in deze kleur :joy:

1 like

Schermafbeelding 2022-11-21 om 18.45.57

ik ook! Maar dan een andere kleur :heart_eyes:

50 likes

Vind 'm je heel mooi staan hoor!

6 likes

Staat prachtig! No hobbits here

6 likes

Nou ik bak heel graag, en sta dat nu altijd te doen met een oud handmixertje dus kan niet wachten op de luxe van deze machine haha. Van het weekend heb ik er mooi tijd voor dus dan komen de bakboeken uit de kast

1 like

Een Le Creuset lookalike van de Lidl :green_heart:

37 likes

Ja ik ben zo benieuwd! Zal een review plaatsen als hij binnen is. Het is de s7 (zonder zelfreinigende afvaldumpstation, dat werd me iets te gek qua prijs).

3 likes

Dat shirt in 2 kleuren. Waarom ben ik zo?!?! :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

11 likes

Mooi! Waar heb je deze gekocht?

1 like

Ik woon echt in die trui op het moment :heart_eyes:

3 likes

Good to know! Vorig jaar heb ik mijn favo nike chilltrui verneukt met secondenlijm dus dit wordt de vervanger :heart_eyes:

3 likes

Op like2cook, is het model met 175 in het nummer want daar zitten alle accessoires bij die je op de afbeelding ziet. Was daar nu 499, ben m nergens anders goedkoper tegengekomen

2 likes

I need this!!!

3 likes

Hij is zo leuk! En maar 35€

3 likes