@Foucher reviews aub!! Want hier ben ík diegene met de stinkende zweetvoeten
De set, ga ik overdag aandoen op een trouw
De top, wel met een jeans combineren en de kleur staat mij zoveel beter dan het model.
Bij het afrekenen was de rok uitverkocht, heb alleen het hemd kunnen bemachtigen maar zo alleen is het minder mooi. Wilde echt de rok er ook bij.
Van welk merk is dat?
Ben dan in de winkel in Gent geweest en er zou nog een op stock zijn, onvindbaar en Sint-Niklaas is me net dat tikkeltje te ver.
Deze!
Hopen dat dit uiteindelijk mijn favoriet wordt, want ben het zat om elke keer weer nieuwe (en dure) SPF te kopen die dan toch weer niet bevalt.
Hoor graag wat je vind! Dit was een tijdje mn fave maar heb laatst op vakantie in Australië een nieuwe tube gekocht en die leek opeens plakkeriger en ruikt niet zo lekker.
Vraag me af of de formule veranderd is of dat het in Australië anders is ofzo.
Oh ben heel benieuwd dan! Heb een tijd die van Biodermal gebruikt en heb nu de Cosrx, maar die vind ik gigantisch plakken. Dus hoop vooral dat deze snel intrekt en niet plakt. Ik laat het je weten als hij binnen is
Ik woon maar paar minuten van Sint-Niklaas, als je wil ga ik kijken en stuur ik het op
Ik heb deze sinds kort en ben echt fan! Trekt snel in en geen plakkerig laagje. Er is sinds kort wel een nieuwe versie (een gel geloof ik) en die schijnt minder fijn te zijn
Gymshark heeft wel hele goeie klantenservice! Weet zeker dat ze je helpen.
Oh, wat stom.
Ik heb 4 sporttopjes en 4 leggings en ben wel tevreden.
Ik koop wel de iets duurdere leggings (70€) met korting.
Tot nu toe altijd tevreden.
Leuk deze! Heb je ze al binnen? Hoe is de kwaliteit?
Ik heb dit ook al een paar keer gehad. Vind dat echt niet kunnen voor de prijs die je ervoor betaald. Hoor het ook veel van vriendinnen enzo
Heb hem binnen en twee uur geleden opgesmeerd! Hij plakt niet en droogt heel fijn op. Er komt wel een hele sterke alcohol geur vanaf, weet niet of je die geur bedoelde. Maar eerste indruk is in ieder geval positief.