Show je laatste aankopen #9

Makkelijkste oplossing: Robot stofzuiger
En die laten rijden wanneer je het huis verlaat.

10 likes

Deze sandalen van Steve Madden:

En hét Uniqlo tasje van m’n vriend gekregen:

14 likes

omgggg love die sandalen!!! (en die tas ook typ dit met de mijne op schoot)

6 likes

Tegenwoordig was ik mijn ramen

Echt beste grote mensen aankoop ooit!

23 likes

Ja is het wat? Heb je het al gebruikt?

5 likes

Haha ja, ik heb nu ook een vrij donkere vloer besteld en er maar gelijk even een extra Swiffer bij besteld.

3 likes

Ik vind het geweldig (heb wel een ander model dan het plaatje). Soms twijfel ik of er nog glas in mijn kozijnen zit nadat ik het heb gebruikt zo een mooi resultaat :heart_eyes:

5 likes

Ik ben nu overtuigd en wat doe je dan in de spuitbus ? Gewoon water?

4 likes

:tipping_hand_woman:t3: Nee niet alleen water, je moet wel iets van zeep gebruiken erin. Ik gebruik zelf HG Glazenwasser.

6 likes

Wat goed!

4 likes

Nieuwe aanwinst voor mijn zonnebrillencollectie. Nooit genoeg zonnebrillen.

22 likes

Jaa! Het is eigenlijk echt foolproof, iedereen kan hiermee succesvol ramen wassen.

@anon26794567 ik gebruik het spul van karcher voor ramen wassen erbij, 20ml in dat spuitbusje en dan aanvullen net water tot het streepje. Echt 0 strepen en de ramen worden super makkelijk schoon…

2 likes

Ik vind de stoomreiniger van Kärcher nog makkelijker voor ramen :stuck_out_tongue_winking_eye: echt woesj woesj en klaar

11 likes

Treinkaartje en verblijf voor solotrip Berlijn

10 redenen om Berlijn te bezoeken

71 likes

Herkenbaar, ook een witte vloer en katten, veeg ook vaak :see_no_evil:

5 likes

Ik heb geen ruggengraat, want eindelijk fatsoenlijke korting dus MOEST ze kopen:

En een PopSocket die bij m’n glitterhoesje past:

10 likes

Ik denk dat dit ding mijn leven zoveel chiller gaat maken :ok_hand:t2:

26 likes

Welk model heb jij dan?

5 likes

Benieuwd naar die verlanglijst (71).

7 likes

Ik schoon die lijst nooit op, net als mijn e-mails en het feit dat mijn telefoon ook op ‘t randje stond van uitvallen. Ik omarm de chaos.

In principe een lijst die past bij het saldo van mijn ideale (maar helaas niet bestaande) bankrekening.

1 like