Show je laatste aankopen #9

Deze zijn echt top voor 32 euro. Zijn ook nog eens stevig en past nog redelijk wat in.

7 likes


7 likes

15 likes


Stijlvol schijten :blush:

20 likes

13 likes

:money_with_wings: een degelijke e-bike om het heuvelland hier te trotseren.

29 likes

Wat een miskoop. Wtf?!?!

3 likes

Ikea X Marimekko

26 likes

Ik dacht even… wat een aso reactie. Tot ik zag dat het over je eigen aankoop gaat :wink: wat is er mis mee?

3 likes

Hahaha omg nooo.
Harde materiaal en heel wijd bij de armen en tetten. Normaal gesproken laat ik dat fixen door iemand van mn omaclubje, maar denk niet dat ze enthousiast worden van pofmouwen fixen.

1 like

Cadeautje voor m’n man voor vaderdag:

En dan ga ik er 2 grote poppetjes en 1 kleine in vast maken als ons gezin (met nog onze namen erbij):

Met meekleurende glazen, ben benieuwd hoe dat bevalt:

middle-2-0d8a7ba8cf9519725aa0bafe8858edc9_11zon

2x voor bij een witte eettafel:

En deze gingen me om de buitenste 2 prints:

Vloerkleed:

2 ijsjes in andere kleurcombinaties en een donut:

Voor op een aantal deuren:

En voor op m’n keukenkastjes:

Setje papieren bloemen:

Maar dan ga ik er dit hengsel aan doen, omdat ik die aan de tas zit te kort vind:

64 likes

Ik wil jouw huis zien

46 likes

Precies wat ik dacht! Super leuk al die kleuren

7 likes

Als het echt helemaal klaar is zoals ik het voor ogen heb, zal ik wel een keer foto’s plaatsen :grin:

22 likes

Vinted had hier een actie waarbij je geen verzendkosten betaalde (weet niet of dat in NL/BE ook zo was) en ik ben een beetje los gegaan :flushed:

Had wel echt nieuwe kleding nodig (want veel past niet meer of is versleten) en dit is van de hele maand mei:


Mijn favoriete ’huisvest’ van Uniqlo, gewoon precies dezelfde gekocht :sweat_smile: Als ik deze niet aan heb zit ie de wasmand


Linnen jumpsuit van een onbekend merk


Tuinbroek van Monki


Jumpsuit van Mango


Jurkje van COS. Is van dat soort van sweatshirt materiaal en heeft zakken dus ik voorspel dat dit mijn uniform voor over mijn bikini naar het strand gaat worden deze zomer.


Linnen jurkje van Mango


Shirt van Gina Tricot


Shirt van H&M


Jurkje van een onbekend merk


Jurkje van een onbekend merk

Dit alles bij elkaar kostte overigens (inclusief Buyer’s protection) maar €73,44. Echt bizar eigenlijk.

50 likes

Vakantiegeld :money_mouth_face:

20% korting bij de Bijenkorf

29 likes

Ja love it ik heb momenteel ook een prada bril in mijn mandje (maar twijfel nog licht tussen prada of gucci)

5 likes

Moooi! Ik vind dit model zo mooi, hoop echt dat er nog meer kleuren komen want heb teveel bruine/ zwarte brillen.

7 likes

Ik blijf ongeveer hetzelfde model steeds opnieuw kopen, maargoed ik had nog geen tortoise print dus daarmee verantwoord ik het naar mezelf. :sunglasses:

6 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Show je laatste aankopen #9 (Deel 5).