Was al een tijdje op zoek naar platte hoge laarzen. Deze hebben wel een hak, maar mega comfortabel! Van Fred de la bretoniere
Tnx
Misschien zie je het beter in het echt. Maar het is zo’n rare neus! Het staat ook een beetje naar boven.
Maar goed, once been seen…
Aangespoord om geen skippers regret te hebben. Zit nog eens heerlijk ook, en staat me mooier dan het model al zeg ik het zelf.
Ik zie het verschil wel maar ik kan ook beamen dat het verschil in comfort er mag wezen. Zelf zou ik ze dus niet terugsturen. Of wel, want once u go comfy u can never go back
Mijn Vans kon ik trouwens vorige week ophalen en ik ben er weer zo blij mee. Helemaal zwarte old skool hi’s voor 45 euro
Ik heb maat 35 in vans en de comfy was een halve maat langer dus teveel ruimte. Maar wel heel erg krap bij de wreef.
Kleiner gaat het dus daarom ook niet worden.
Het idee vond ik wel fantastisch.
Hierbij!
Foto’s in spoiler
Samenvatting
Hier had ik het op de aanzet van mijn haar gespoten en het in gemasseerd en met de föhn het grootste gedeelte droog gemaakt en de rest aan de lucht laten drogen. Je ziet aan het stukje dat ik steil maakte al dat het haar wat van mijn hoofd af staat. Het voelt een beetje sliertig maar wanneer ik het door bortstelde verdween dat.
En deze na de steampod:
Ter referentie met hoe het normaal zit, een stuk platter:
En met je handen kun je je hoofdhuid masseren waardoor je het haar weer wat meer op kunt ‘fluffen’.
Aaaah, bedankt voor de fotoreportage! Ziet er goed uit!
Super mooi!! Heb daar ook een Max Mara gekocht een paar jaar geleden en het is mijn beste aankoop ooit! Blijft echt zo mooi en zo tijdloos
Welke tweedehands winkel is dit?
Hartendief in Leiden
Lekker burgerlijk. M’n eerste winddichte volwassen mevrouw jas.
Mooi haar! Heb ook een video gezien waarbij iemand met een grote ronde borstel en een föhn de aanzet omhoog föhnde, werkte zo goed. Wil nu alles van wow color hebben haha
Ja dat zag ik ook, lijkt me helemaal top inderdaad!
Slaapkamer was toe aan een update:
(Het bed dus incl hoofdbord met vakken)
4 van deze voor in mijn kallax
En deze kleur voor op de muur
Vintage trui Hij is super dik en warm en echt goede kwaliteit, heel blij mee want ik zocht al een tijdje een kabeltrui maar dan wel een lekker dikke en niet gemaakt van dunne flutstof
Is de mengkleur van een histor of een huismerk? Vind het een mooie combi zo!
Ik wil zelf de quiet clearing van Histor maar die komt maar in 1 liter. I need more. Kan het vast mengen. Maar toch. Hey heel verhaal waar je niets aan hebt.