Ja dat zag ik ook, lijkt me helemaal top inderdaad!
Slaapkamer was toe aan een update:
(Het bed dus incl hoofdbord met vakken)
4 van deze voor in mijn kallax
En deze kleur voor op de muur
Is de mengkleur van een histor of een huismerk? Vind het een mooie combi zo!
Ik wil zelf de quiet clearing van Histor maar die komt maar in 1 liter. I need more. Kan het vast mengen. Maar toch. Hey heel verhaal waar je niets aan hebt.
Heel mooi!
Ik heb hem bij de gamma uitgekozen uit die staaltjesmuur zeg maar, en hem daar ook laten mengen in huismerk muurverf (30% korting t/m morgen). Je kunt de verf daar in alle merken en in alle soorten verf daar laten mengen en dan kun je dus ook zelf het aantal liter kiezen
Wij hadden in ons oude huis ook apache en precies zo’n kleed! Heel geslaagde combi!
Ah echt? Ben blij om te horen dat het een goede match is. Je wil niet weten hoeveel kleurstaaltjes ik in mijn handen heb gehad en hoe lang ik heb staan twijfelen haha
Leuk, waar heb je die gekocht?
AliExpress haha. Had het niet verwacht maar kwam goede recensies tegen.
Ben normaal niet zo van een winterjas online bestellen, maar deze zit al een tijdje in mijn hoofd van Bon Prix, of all places.
Deze ziet er mooi uit! Zit al een tijdje aan zo’n boeket te denken, maar ben bang dat het er toch eem beetje nep uitziet. Heb je hem al binnen en ben je tevreden?
Ik heb hem nog niet binnen. Heb een keer eerder zo’n boeket besteld en die viel inderdaad tegen en heb ik terug gestuurd. Ik zal een foto maken als ik hem binnen heb.
Mooi! Zou je willen laten weten hoe de voering is als je 'm binnen hebt? Ik kan op de foto niet zo goed inschatten of hij dik/warm genoeg is.
Dankjewel, ben benieuwd!
Doe ik! Ik heb nog één winterjas die echt dik en warm is, verwacht dat deze wel wat dunner is.