Show je laatste aankopen #9

Staat prachtig! No hobbits here

6 likes

Nou ik bak heel graag, en sta dat nu altijd te doen met een oud handmixertje dus kan niet wachten op de luxe van deze machine haha. Van het weekend heb ik er mooi tijd voor dus dan komen de bakboeken uit de kast

1 like

Een Le Creuset lookalike van de Lidl :green_heart:

37 likes

Ja ik ben zo benieuwd! Zal een review plaatsen als hij binnen is. Het is de s7 (zonder zelfreinigende afvaldumpstation, dat werd me iets te gek qua prijs).

3 likes

Dat shirt in 2 kleuren. Waarom ben ik zo?!?! :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

11 likes

Mooi! Waar heb je deze gekocht?

1 like

Ik woon echt in die trui op het moment :heart_eyes:

3 likes

Good to know! Vorig jaar heb ik mijn favo nike chilltrui verneukt met secondenlijm dus dit wordt de vervanger :heart_eyes:

3 likes

Op like2cook, is het model met 175 in het nummer want daar zitten alle accessoires bij die je op de afbeelding ziet. Was daar nu 499, ben m nergens anders goedkoper tegengekomen

2 likes

I need this!!!

3 likes

Hij is zo leuk! En maar 35€

3 likes

![afbeelding|231x500]
Blouse expresso via Vinted (upload://33lTyn9AiCHOOdfL76GMbzwxUHx.jpeg)

11 likes

17 likes

Veel te vroeg verjaardagscadeautje aan mijzelf

19 likes

Net loon gehad, rest van de maand op droog brood en water leven

87 likes

Astrid & Miyu :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Had al een tijdje een oogje op dit pak, alleen vond 170,- te duur. Nu voor 99,- kunnen scoren bij Malelions.

8 likes

Altijd een verwennerij dit.

7 likes

Haha ik heb via via een trui van dit merk gekregen maar ik erger me ZO aan de naam. Lions zijn altijd male!!! Anders is het een lioness!!!

Edit: wél een lekkere trui

6 likes

Ik gebruik deze (in een andere kleur) ook iedere dag hoor. :grin::ok_hand:t2: Blijven fijne tassen en handig voor allemaal dingen (boodschappen, weekendje naar mijn vriend, werk).

3 likes