Had ik schoenen nodig? Nee
Kon het niet laten:
Ze zijn allemaal van leer en waren respectievelijk 38, 46 en 19 euro (Mango outlet).
(Lol ik lees dit nu terug waarom zeg ik ‘respectievelijk’ op het forum)
Had ik schoenen nodig? Nee
Kon het niet laten:
Ze zijn allemaal van leer en waren respectievelijk 38, 46 en 19 euro (Mango outlet).
(Lol ik lees dit nu terug waarom zeg ik ‘respectievelijk’ op het forum)
Leuk! Heb je toevallig een linkje van de bovenste twee? Kan ze niet vinden op de site.
Maar je hebt 30 jaar garantie!
Maar niet op de rits #rip mijn eastpack, had wel weer een nieuwe gekocht en daar doe ik al wel weer 7 jaar mee
Oh ik ken juist iemand die zijn rits heeft laten fixen
Prachtig!
Ah ik zie dat ze uitverkocht zijn! Alleen de onderste zijn er nog, maar die zocht je precies niet helaas: Leren enkellaarzen met vierkante neus - Dames | MANGO OUTLET Nederland
Mijn dochter heeft deze ook met laptopvak als brugpieper. (Handig met extra vakje binnenin voor schoolpas etc)
En rugzak is goedgekeurd door haar grote nichten in 3e en 6e
Haha ging ook echt zo:
Heb je al een rugzak?
Ja.
Laat zien.
Oh ja die is wel goed
Je wilt natuurlijk niet dat je BB (beginnende brugger) nichtje er als een sukkel bijloopt
Ik ga je nadoen haha. Volgens mij is dit wel cheap. Kan ik weer een hele tijd er tegenaan.
Wij hebben deze altijd en doen zeker anderhalf jaar met 1 fles. Dus we kunnen de komende 3 jaar weer wassen
Oh haha dan was 1 fles misschien wel voldoende geweest. Naja dan zit ik komende 3 jaar ook wel goed. Heb nu ook een jaar met mijn voorraad gedaan, is wel lekker als je dit niet meer hoeft te kopen eerst.
Kruidvat en Action hebben deze flessen ook vaak voor 9,99!
Haal deze zelf ook vaak, als ik dan een AH huismerk kleur wasmiddel fles er mee hervul heb ik 7x ongv om hem te hervullen en dan een grote fles leeg. Scheelt een hoop geld. Wast een berg kost een beetje hehehehe.
Omg love deze