Weer eens bij Lush besteld
Waar bestel je deze?
Ik ben vet goed bezig met sporten en heb hetzelfde girlfriend setje in het zwart die ik 3x per week wassen wat vet onhandig is. Dus vond dat ik dit wel verdiende! Short en bh van girlfriend en nike trui
Omg bestel niet als je van je kleren houd
Ik heb ze gehad uit nrwyork meegenomen haha. Je moet het altijd eerst even in laten trekken. Ik heb nu ook zulke sticks alleen die werken niet de hele dag met dit weer.
Ik heb er nooit problemen mee hoor.
Jaa ik vind de secret sticks de beste die ik ooit heb geprobeerd.
Ik kan echt nooit goed zittend ondergoed vinden. Heb alle soorten en maten al gehad, alles zit me gewoon te strak en oncomfortabel. (BH zelfde verhaal, die heb ik al afgeschaft) Dus nu heb ik maar mannen boxershorts gekocht bij de zeeman om te testen.
Ik zei al tegen m’n vriend: als je vreemd mannen ondergoed vindt als je de was doet…
heb je wel eens die rexona maximum protection geprobeerd, is echt mijn favo dupe
Op exclusively.nl ! De gezichtscrème heb ik er bij genomen om geen verzendkosten te moeten betalen maar ben ik oprecht fan van! Niet verwacht dat deze zo fijn is (en nog eens bijna 300gr in zit)
En de deo’s zijn ook top. Ik zweet nu eenmaal snel en deze houden alles goed droog.
Is die Secret net zo fijn als Speedstick? Ik bestel die laatste idd ook altijd daar, echt ideaal
Bij St. Ives moet ik altijd aan Hyram denken.
Ik wil ze een keer gebruiken voor in de jam. Even kijken of dit een meer geconcentreerde smaak geeft.
…en natuurlijk ook voor cocktails
Na uitgebreide inspectie van het beautytopic kocht ik de beste zonnebrand oooit, vind het altijd onprettig te smeren op mijn gezicht omdat mijn huid zo snel vet wordt maar deze voelt echt als een verkoelende lotion