Show je laatste aankopen #9

Ik heb deze, die kun je opladen met een kabeltje die erbij zit. Gaat lang mee wanneer volledig opgeladen. Was €10 bij de Hema

11 likes

Oohh help handventilator keuzestress haha! Maar dank voor je tip, ik ga deze ook zoeken!

3 likes

Deze leek me ook chill idd! Maar meer om neer te zetten, die ander meer voor echt onderweg :older_woman:t2::hot_face:

3 likes

Anine Bing

Drykorn

Agolde

Essentiel

Isabel Marant

21 likes

Van Timberland

31 likes

Jaa snap ik, alleen je kunt hm dus ook los gebruiken. Zelf gebruik ik die standaard niet.

1 like

Geinfluenced door @August geloof ik!

15 likes

2 jurken van de Monki

36 likes

Heeeel cute die oorbelletjes

2 likes

Wauw echt prachtig die tas. Ik kende het merk niet maar heb even op de site gekeken, wat een mooie dingen verkopen ze

6 likes

Beide van de Zara

10 likes

Allemaal van Y.A.S.
Ben heel benieuwd of ze niet te kort of van te dunne stof zijn

10 likes

Supermooi! Kende het merk ook niet, maar wauw. Ik ga er ook shoppen!

4 likes

Shoploggggg tijdje niet gewinkeld dus afgelopen paar dagen alles ingehaald

Lekker een boujee afwasmiddel

Handzeep navulling

Trui met de zachtste binnenkant ooit

Nog een sheer top

Rokje

Broek

No shame in mn comfy shoe game

Zit beetje in een roze fase ofzo

En ook nog een hele mooie paarse Pleats Please Issey Miyaki blouse maar daar kan ik even geen foto van vinden

35 likes

Leuk leuk leuk! Heb je die tweede sheer top in de winkel gekocht (en zo ja, waren er nog veel) of online? En weet je ook hoe die valt?

4 likes

Ik kende het merk helemaal niet, dus ben eens gaan googelen. Kijk nou hoe schattig. :pleading_face:

26 likes

Na 100 sandalen/slippers passen de enige die lekker zitten :partying_face:

29 likes

Thanks! Ja die heb ik inderdaad in de winkel gekocht (in Amsterdam). Wilde gister de witte variant halen, maar alles was uitverkocht, misschien dat het nog online te vinden is? Vind het zelf normaal vallen trouwens en heb een S gekocht

3 likes

Ga je niet elke keer huilen als je het afwasmiddel van Dyptique gaat gebruiken? Naar wat ruikt het?

2 likes

Ik heb gelukkig een vaatwasser, dus zal het niet dagelijks gebruiken haha. Had het ook niet gekocht als ik dagelijks moet afwassen. Het ruikt fris, naar een combi van mandarijn en oranje bloesem

6 likes