Bij Douglas. Ben benieuwd hoe de spons me gaat bevallen.
Heeeel vet, waar gekocht?
Die cherry brown leggings heb ik gisteren binnen gekregen. Helemaal top
Toch nog gelukt!
@Loempia ze vullen dus wel af en toe bij! Hou het in de gaten!
EDIT: www.platenzaak.nl
Twee boeken bij Broese gehaald
Was 3+3 bij Kiko. Van de long lasting eyeshadow sticks de volgende kleurtjes: 18,39 en 53. Cult pallet de 02. Lipstick 416.
Pyjama en strings bij de pri. Dat was het weer voor deze maand.
Deze midi besteld van Eternal Muse. Had een goedkope en is kei hard en mega oncomfortabel met slapen… Deze moet enorm zacht zijn. Niet goedkoop, maar als het mijn haar gezonder houd en ik niet elke dag - ja echt - krullen hoef te maken is het dat waard
Bij welke winkel is dit?
Oh sorry, el handig om dat er bij te vermelden ja .
Platenzaak.nl!
Deze stond al een tijdje op m’n verlanglijst maar ik vond hem echt te duur, nu toch gezwicht voor de Black Friday korting (van 170 naar 99, bol.com).
Super Thanks!!! Heb nu ook Billie kunnen scoren!! Wilde ook heel graag Bastille, maar zodra ik het in mijn winkelmandje deed was die uitverkocht
Hou het in de gaten!! Want die waren vanmorgen inderdaad ook weg, en later waren ze er weer!
Ja ga ik doen!! Hoop nog lukt!
Het lijkt erop dat Bastille nu wel op voorraad is
Helaas niet. Het lijkt wel zo, maar zodra ik wil bestellen staat het op uitverkocht
Is dat voor of nadat je je gegevens hebt ingevoerd? Want ik probeerde te bestellen op mijn telefoon, en toen ik wilde betalen stond er dat hij uitverkocht was. Toen kon ik op mijn laptop wel bestellen.
Voor dat ik mijn gegevens in voer. Dus doe het in mijn mandje en druk dan op plaats bestelling en toen stond erbij dat het uitverkocht is. Ik deed het via mijn mobiel. Ahw misschien had ik het via mijn laptop moeten doen. Het staat nu echt op uitverkocht (dus kan het niet in het mandje doen). Ben zo verbaasd want Billie en Stromea zijn nu nog wel steeds op voorraad.
Ah ja, dat heb ik ook gehad vannacht inderdaad. Vanmiddag stond billie er helemaal niet meer tussen en stond bastille ook op uitverkocht. Ik ga duimen voor je dat het later nog lukt, ik hou het in de gaten
Crème, niacinamide en caffeine oogserum. Met 25% korting. Om er in ieder geval niet als een zombie uit te zien.
Deze is heel fijn!