Show je laatste aankopen #9

Deze stond al een tijdje op m’n verlanglijst maar ik vond hem echt te duur, nu toch gezwicht voor de Black Friday korting (van 170 naar 99, bol.com).

39 likes

Super Thanks!!! Heb nu ook Billie kunnen scoren!! Wilde ook heel graag Bastille, maar zodra ik het in mijn winkelmandje deed was die uitverkocht :sob:

4 likes

Hou het in de gaten!! Want die waren vanmorgen inderdaad ook weg, en later waren ze er weer!

8 likes

Ja ga ik doen!! Hoop nog lukt! :eyes:

3 likes

Het lijkt erop dat Bastille nu wel op voorraad is

3 likes

Helaas niet. Het lijkt wel zo, maar zodra ik wil bestellen staat het op uitverkocht :frowning:

2 likes

Is dat voor of nadat je je gegevens hebt ingevoerd? Want ik probeerde te bestellen op mijn telefoon, en toen ik wilde betalen stond er dat hij uitverkocht was. Toen kon ik op mijn laptop wel bestellen.

3 likes

Voor dat ik mijn gegevens in voer. Dus doe het in mijn mandje en druk dan op plaats bestelling en toen stond erbij dat het uitverkocht is. Ik deed het via mijn mobiel. Ahw misschien had ik het via mijn laptop moeten doen. Het staat nu echt op uitverkocht (dus kan het niet in het mandje doen). Ben zo verbaasd want Billie en Stromea zijn nu nog wel steeds op voorraad.

1 like

Ah ja, dat heb ik ook gehad vannacht inderdaad. Vanmiddag stond billie er helemaal niet meer tussen en stond bastille ook op uitverkocht. Ik ga duimen voor je dat het later nog lukt, ik hou het in de gaten :four_leaf_clover:

1 like

Crème, niacinamide en caffeine oogserum. Met 25% korting. Om er in ieder geval niet als een zombie uit te zien.

7 likes

Deze is heel fijn!

4 likes

LC_202201005_AD_PS_NS_20124263600460_001
LC_20220531_ZA_PS_NS_25032263602460_001
LC_20220929_AD_PS_NS_25001263602461_001

Via Le creuset, ben zo blij :star_struck:

58 likes

Mag ik vragen waar je de dimmer en schakelaar vandaan hebt? Klinkt goed!

4 likes

Ik heb de onderste twee ook en vooral die middelste ook zo fijn voor in de oven bijvoorbeeld, gebruik ze echt vaak.

6 likes

Wow die pyjama is bijna hetzelfde als deze van de H&M: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1022377007.html alleen dan wrs goedkoper.
H&M is ook duur geworden… vorig jaar kostte die nog 19.99 en nu 29.99 #inflatie :open_mouth:

7 likes

Het heeft gewerkt! Het is mij nu net gelukt! :grin::grin:

5 likes

Luchtbevochtiger van Duux

BF deal

8 likes

Wat een leuke kerst trui!

5 likes

Jaaa wat goed! Ik twijfel of ik die van imagine dragons nog ga bestellen

2 likes

Ik word zelf ook helemaal wild van alle die toffe platen haha. Had die van Michael Hutchence ook wel gewild, maar die is helaas uitverkocht. Ik kan niet altijd zes gooien en ben al zo blij met Bastille!

En ik zou het gewoon doen is toch maar €11 :see_no_evil: haha

3 likes