Show je laatste aankopen #9

Ik weet niet hoe het zit met sets, maar normaal zijn de kleurtjes PinkGellac €11 en de nieuwste collectie €15. De rubber base en andere base/top coats prijzen ze volgens mij niet af. Valt dus best mee met de korting nu haha

5 likes

31 euro bij zalando

4 likes

34 likes

13 likes

Site van Pat McGrath zelf! https://www.patmcgrath.com/products/lip-fetish-balm-divinyl-lip-shine?variant=39477427765317

2 likes

Mijn Matt matras gaat terug. Ik ben allergisch voor de dampen blijkbaar.
Ik heb hem tussendoor nog eens weggelegd en op mijn oude matras geslapen en toen ging het beter.
Sinds zaterdag slaap ik weer op de Matt en de jeuk is niet te harden! (Droge neus en exceem rond ogen en dus jeuk op mijn romp.)

Nu ga ik voor een Tuur. 100% natuurlijk.
Duimen dat dit beter gaat :crossed_fingers:t2:

(Ik slaap al jaren op een latex kussen dus latex is o.k.)

15 likes

Clay and Glow

Ici Paris

9 likes

Blitztrance in Skinsane

Lipfetish in Nude Venus

Thanks voor de tip!

11 likes

Zo tof! Waarop draag je deze panty’s zoal?

2 likes

33 likes

Jaloers! :heart_eyes: Ik heb dit totaal gemist. Ben helemaal niet bezig met Black Friday, maar deze actie vind ik dan wel erg leuk!

5 likes

heel nice!

4 likes

Echt zulke goede deals! De billie eilish van van €40,- naar €18 :smiling_face_with_tear:. Baal zo erg dat ik die niet heb kunnen krijgen🥹

3 likes

Toch maar gezwicht voor de 50% korting bij Kruidvat

9 likes

me too, maar ik ben gezwicht voor de dure

image
met een dimmer schakelaar voor in de badkamer, ook met dikke korting.

10 likes

Gymshark, nog geen €50,- samen :raised_hands:

5 likes

image

Kerstcadeau voor vriend

image

Gedeeltelijk verjaardag/kerstcadeau voor schoonbroer

12 likes

Een boek met recepten voor desserts. Wou hem eigenlijk vorig jaar al gebruiken als inspiratie voor de kerst, maar nu eindelijk weer beschikbaar en meteen gekocht :grin:

Samenvatting

39 likes

Bij cult beauty

En nog een frame tv met €200 extra korting en gratis ophangservice :muscle:t2:

10 likes

Ehm, onder een mooie jurk met niet al te veel print. Of een basis zwarte rok met een glittertop bijv. Vind het met de feestdagen in het vooruitzichten wel leuk om deze panty’s te dragen deze maanden.

4 likes