Show je laatste aankopen #9

Deze 4x want favoriet

Deze om uit te proberen

Bij de Duitse amazon, want hier in NL niet te koop.

9 likes

Zara

Bijenkorf
:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

13 likes

Jasje van My Essential Wardrobe

En bestelling bij Korean Skincare.

Ik heb het nog netjes gehouden deze Black Friday.

14 likes

Interieur dingen geshopt met goede black friday kortingen. Duurt allemaal wel nog een eeuwigheid voordat het binnen komt helaas haha.

&tradition tafellampje

Hay vloerkleed

Montana wire kubus met marmeren blad

35 likes

Wat mooi allemaal! Dat lampje :heart_eyes:

2 likes

Thanks!! Ja ben zo benieuwd hoe die in het echt is :heart_eyes:

3 likes

14 likes

Ik vrees dat ik geen kaartjes meer kan vinden voor het concert volgende week dus dan maar haar lp!

image

23 likes

Voor de switch

16 likes

Nog een trui van lululemon :upside_down_face::upside_down_face:

10 likes

Ik kreeg een 20%korting voucher bij mn eerste bestelling. Dus heb maar gelijk een boel kleurtjes gekocht haha. Zo hoef ik voorlopig geen nagellak meer te halen hahag.

21 likes

Heb je wel getest of t lukte? Bij mij bleef t met geen mogelijkheid zitten😭

1 like

Een vriendin van me heeft het en ik vind t fijn haha.

Maar was jij je handen van te voren of iets? Niet doen want je nagels houden dan vocht vast en daardoor “plakt” het niet. En altijd goed je nagels bufferen enzo.

5 likes

Heel leuk, ik heb ze ook. Maar ik krijg er blaren in :sob: heb nu maar de dr martens truc met maandverband aan de achterkant toegepast. Behalve de blaren zitten ze wel heel lekker!

4 likes

Nee ik had het ook niet verwacht, want heb nog 2 paar andere laarsjes van nubikk die echt vanaf t begin al fantastisch zitten. Misschien valt het bij jou wel mee, maar ik zou adviseren trek ze niet de eerste keer meteen een hele dag aan. Voor de zekerheid :nerd_face:

2 likes

image

image
(Omdat ik aan 2 mengkomen niet genoeg heb)

image

8 likes

Jouw collectie lululemon :pray:t3::pray:t3::pray:t3:

2 likes

En dat voor een anti sportief iemand :upside_down_face::upside_down_face: mijn paypal account huilt

2 likes

Gisteren had ik teveel keuzestress, maar vandaag besefte ik dat ik deze badjas en pantoffels echt wel nodig heb in mijn leven :grimacing:

Via Wehkamp trouwens

19 likes

Heel cute!

1 like