Show je laatste aankopen #9

Kaarsen bij houtjetouwtje.nl
Had ik nog nooit van gehoord dus hoop dat het legit is. :innocent:

14 likes

Oh sorry ja! Googlede op neon kaarsen en toen kwam ik bij hen uit. Ik ga ze volgen, tnx!

4 likes

Nu meer op kantoor en reizen. Tijd voor nieuwe waterfles. En een voor de peuter.

Ben benieuwd of je ook echt energie krijgt van die energywaterdrops. Vast niet maar je weet nooit.

8 likes

16 likes

375x500.62707

Jurkje van Even&Odd via Zalando, Kiko, Nuxe en Magic Drops ook via Zalando, de rest van de Bijenkorf.

18 likes

Die parfum he :hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face::hot_face:

10 likes

17 likes

ja echt mijn favo ik dacht ik heb m’n eerste full time baan salaris we gaan er voor :joy:

5 likes

Hahha zo hoog is mijn fulltimesalaris niet :cold_face:

5 likes

Heb je die parfum toevallig ergens nog met een black friday korting gekocht?

9 likes

Ja bij parfuma, 15 procent
Andere optie: op de byredo site zelf, geen korting maar een gratis mini kaars

5 likes

Fabiënne Chapot. Hier zat ik echt al weken op te azen.

41 likes

Ziet er lang uit, ook in de omschrijving, dus hopelijk valt ie ook zo :crossed_fingers:t2:

Van Wrangler

22 likes

Lekker kleurtje :heart_eyes:

5 likes

Net deze spencer en broek gekocht en ben er helemaal blij mee. Kijk er al maanden naar

31 likes

Edit: vergat iets erbij te zetten: Eindelijk gekocht! Met food processor erbij :clap::clap:

36 likes

Eindelijk een koffiezetapparaat met bonen! :star_struck: sinds m’n ouders er één hebben, vind ik de koffie bij ons thuis echt niet te drinken.

27 likes

Waar is er een goede sale?

1 like

Keukenloods!

5 likes

Ben niet fixerupper maar ik heb deze week eentje gekocht bij like2cook. Model met 175 in de titel heeft allerlei extra haken etc en was nu 500 euro. Die extra foodprocessor is gewoon een algemene actie van Kitchenaid zelf, zat daar ook bij maar volgens mij bij elk verkooppunt.

4 likes