Mijn favoriete oplossing tegen kou.
Welke smaak heb je genomen?
Chai maar… ze hadden pumpkin spice siroop. Dus 2 pompjes erbij😎
Hele leuke show! Ik ben er een maand geleden geweest. Vind sowieso zijn filmpjes heel grappig.
Een tweedehands scooter zodat ik, nu we buiten de stad wonen, weer wat meer vrijheid heb zonder dat ik zelf een auto heb
Lekkahh op de scootah
Ije ije ije ije
Ik wil een stukkie met haar rije
Kan je laten weten hoe die bumble & bumble dry shampoo bevalt? Ik ben benieuwd of het jou verschilt van normale droogshampoo
Met dank aan @Tamara 5 lichtbeschadigde boeken met heel veel korting via boekenfestijn.nl
Ik moest wel bestellen via mijn laptop want op mijn telefoon gaf hij aan dat mijn postcode niet bestond in Nederland
Wil je aub het proces beschrijven (alleen als je dat leuk vindt) van het kopen van deze tas. De winkel in gelopen en gekocht of gaan hier afspraken aan vooraf?
Is een heel topic over!
Prachtig!!
Ik ben geinfluenced en heb ook een veel te grote bestelling geplaatst * kijkt schuldig naar de stapels en stapels ongelezen boeken die ik nog heb * Wel goed om er dit jaar weer in te vliegen met een nieuw Goodreads-leesdoel
Dit hysterische pakkie. Nog even kijken hoe ik dit ga combineren. Als iemand suggesties heeft voor een leuk tassie, schoenen en accessoires houd ik me aanbevolen.
Ik heb inmiddels ook 20 nog ongelezen boeken staan, dus ik kan in ieder geval weer een half jaar vooruit. Zeg ik nu…