Show je laatste aankopen #9

Wow ik dacht even dat deze prijzen in euro’s waren.

9 likes

strimstram.PNG

Kaartje voor livestream concert van Panic :blush:
(Misschien dat ik mijn echte concert kaartjes dan wel de deur uit doe)

17 likes

Na weken te twijfelen toch gekocht. Van & other stories

39 likes

Nieuwe winterjas! Ik heb nu alleen korte jassen en niks wat echt goed wind- of waterdicht is dus denk dat dit m’n leven echt gaat verbeteren. Hij heeft ook megaveel zakken en een extra stuk fleece op de rug aan de binnenkant zodat 'ie extrawarm is :smiling_face_with_three_hearts: Zat er al een tijdje over te twijfelen en zag 'm nu met 70 euro korting bij Kathmandu dus ik ben helemaal gelukkig

48 likes

Wat heerlijk! :smiley:

5 likes

ja vind van wel, heattech is prima en ze hebben ook wel wat mooiere stylish modellen, maar voel me in heattech een stuk sneller benauwd/vies/zweterig. ademt stuk minder vermoed ik?

4 likes

Screenshot_2022-12-05-15-17-58-813-edit_com.whatsapp

Kerstcadeau voor mijn vriend. Dit lampje is gemaakt van oude delen van de Willemsbrug in Rotterdam. En gezien we hier op onze eerste date over heen zijn gelopen, leek het mij wel een leuk cadeautje.

225 likes

Wat goed! Ben er ook zooo blij mee!

3 likes

2 tickets voor Patrick Laureij in mei en 2 voor Peter Pannekoek (januari 2024 pas :scream: voor die tijd was ie sold out… maar wel in carré!).

7 likes

Ik vind Patrickje echt zo grappig, ik had nog kaarten met mn ex voor dit jaar, echt janken dat het niet door ging.

3 likes

Same here. Vorige week nog gezien en pieste echt een paar keer bijna in mn broek. Zo lekker plat, beetje absurd en toch ook herkenbaar. Love it

7 likes

Helemaal ready voor kerst en oud en nieuw met deze broek

Nooit genoeg sokken

31 likes

Thnx for the reminder. Ook besteld net!

2 likes

Wat een leuk idee en mooie lamp!

5 likes

Waar heb je deze gekocht? Wij hebben jarenlang dicht bij de brug gewoond dus ik zou ditvecht een leuk kado vinden!

4 likes

https://www.ttottdesign.nl/ !

5 likes

Dank! Dat andere model is ook echt heel gaaf maar wel een stukje duurder :sweat_smile:

Sowieso leuke site/concept!

3 likes

Kaarten voor zijn theatershow. Ik ben nog nooit naar het theater geweest maar ik vind zijn insta filmpjes echt zo grappig. En zijn show kreeg een 5 sterren review in de Volkskrant :grin:

11 likes

Ik heb hem nu ook. Zo blij mee. :star_struck:

Maar ik vind hem echt geen 350 waard. Deze jas is dunner dan mijn Airforce, maar die is aan vervanging toe na 4 winters. Er zijn warmere jassen te vinden al is deze wel heerlijk winddicht.

En voor 84 euro durfde ik het wel aan, echter denk ik dat die prijs toch een foutje van de webshop was.

3 likes

Ja het gaat mij vooral om de wind- en waterdichtheid, in combinatie met de lengte dus ik denk dat ik er wel echt plezier van ga hebben (:

2 likes