Binnenkort: De Foov
Ik slaap hier elke avond mee. Echt geweldig.
Kerstbonus gehad dus om even te kietelen preorder geplaatst voor VoLgEnD JaAr. (En de rest naar de spaarrekening)
Een mooie compilatie van m’n laatste aankopen:
Pat McGrath x Star Wars oogschaduwpalette
Jas bij Monki
Combitickets voor Graspop 2023 en tickets voor Camping Inferno daar
En als het goed is is mijn bestelling van Sew Wasted onderweg, een supertof slow fashion merk in Engeland
Oversized collar puff sleeve babydoll dress
Split tartan skirt (met Agnes en Eleanor)
V-neck cami smock dress (in de kleur op de foto, Clarissa)
En deze smock dress in midi length (foto is de gewone lengte) met rode tartan zoals op de laatste foto ipv deze print
Oh en nog een toevoeging, kaartjes voor $uicideboy$ yassss
ZO TOF!
ik zie haar shop zooo vaak.
Ben benieuwd hoe ze vallen!
Ik ben ook enorm benieuwd en excited, haha! Het gebeurt niet vaak dat ik meerdere kledingstukken van één winkel/webshop bestel, maar ik ben echt verliefd op alles
Als ik het niet vergeet zal ik nog ff foto’s maken als het binnen is.
Van de Sissy Boy. Hij is zó veel mooier in het echt en hij zit perfect (had hem nooit moeten passen, dan was ik gewoon naar huis gegaan met het idee dat hij toch wel te lang was geweest). Hele mooie glimmende donkerrode stof. Kerstbonusje is wel gelijk weg.
Wat kun je met dat Rittuals apparaat?
Want dat kan niet met een gewone schaar? Doe ik het al decennialang verkeerd?
Lol ik dacht eerst: wat is een kaarsl-ontknipper?
Haha door deze post heb ik dat juist op mijn verlanglijst gezet!
Ik doe het altijd met mn vingers of gewone schaar, maar dit lijkt me veel praktischer
Natuurlijk kan het met een gewone schaar. Maar bij sommige geurkaarsen is de opening van het glas vrij smal bovenaan dus dan is dit handiger (hoop ik dan).
Maar wat doe je er dan precies mee? Waarom moet je de lont afknippen?
Brand ‘ie mooier/beter op.
Het vlammetje komt bij mij dan heel hoog, als de lont lang is. Is gevaarlijk meestal staat op potje ook dat de lont max 1 cm ofzo moet zijn. Volgens mij is het niet per se van invloed op hoe de kaars brandt. @Freedom bedoel ik