Show je laatste aankopen #9

Wow dat merk is echt mijn stijl! Saved!

2 likes

Nieuwe basics met lange mouw waren nodig. Ook voor het sporten wel fijn denk ik. Maillot want pantys worden te fris. Geen idee of het een aanrader is. Ben benieuwd wat blijft en weer terug gaat.

10 likes

Ik dacht ook eerst dat jij die aankoop post had gedaan!

4 likes

Woodwick kaars. Met de geur: suede and sandalwood.
Sissy boy blousje.

(Was mn kerstpakket (deels haha!)

11 likes

8 likes

I wish! @Radio kan wel doneren :joy:

4 likes

Hahahaha, deze rib uit m’n lijf sta ik niet zomaar af :joy: Had wel een vermoeden dat jij het ook wel kon waarderen hehe.

5 likes

Jammer was te proberen :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Wordt flink sparen voor die leuke jurkjes!

5 likes

Haha, dat het slow fashion is heeft het voor mij goed gepraat :clown_face:

4 likes

Deze blouse van Sessun, via Vinted voor een derde van de prijs :+1: Als 'ie bevalt wil ik misschien ook nog deze kleur.

16 likes

Is dit het eerste deel (Kingdom of the Wicked)? Ben toevallig laatst begonnen met deel 3!

Yes! Is het zo goed als de verhalen die ik er over hoor?

4 likes

Eerste deel vond ik heel leuk, tweede ietsje minder en derde hoor ik persoonlijk niet veel goeds over. Maar ik ga hem nog lezen, dus ben benieuwd. :biggrin:

4 likes

Zo’n fijn en lekker kookboek!

2 likes

24 likes

images (1)

8 likes

Dit boek is geweldig, mijn ongevraagde tip: het gehakt met tahini en aardappelen uit de oven. Ik maak zelf vegan gehaktballen met seitan, linzen en zongedroogde tomaten.

5 likes

Een lange jas van Bonprix. Wat had ik een koude benen vandaag zeg! Branden er nog steeds van uren later

6 likes

Heerlijk, ga je geen spijt van krijgen! Ik heb met de kou van deze week de kruikvariant gekocht en het is geweldig!

4 likes

Me echt weer gigantisch laten influencen :clown_face: maar deze hitteloze krullentool van Quintymirjam

5 likes