Eerste jurk van Object en tweede van Minus, beide via Omoda.
Ik snap niet wat je bedoelt
Jesus alsof zij de enige is die dit doet😂
In een heel cool keramiek winkeltje in Portugal, een kleiner schaaltje een grote soort salade kom.
Van welk merk is dat jurkje? Google lens vind hem niet.
Van most wanted! Is de vive knot dress
Leuk! Waar precies in Portugal?
In Sagres was dit
Vandaag deze twee leuke prints gescoord op de Swan Market in R’dam gemaakt door Leandra du Pau illustration. Ik vind ze echt supertof! Zo blij mee
Ik bewaar ze voor nu nog even in het plastic zoals je op de foto ziet
Oh wat toevallig en toffe print ook!
Ik houd van die winkel! Zo’n zin om daar weer eens naartoe te gaan.
Ook maar overstag gegaan haha. Alleen ik heb geen orderbevestiging of wat dan ook gekregen? Is dat normaal? Heb al in mijn spam gekeken, maar helemaal niks behalve paypal afschrijving
Ik heb hem eergisteren besteld en vrijwel direct gewoon een bevestiging gekregen. Maar die zat inderdaad wel in mijn spam. Heb je een account? Staat daar iets in?
Ja we dachten dat we misschien nog wel wat mooi spul naar huis konden verzenden met DHL, maar dat is wel behoorlijk duur nog. We hadden zoveel moois en leuks gezien
Ik heb ook nooit een bevestiging gekregen, wel de tas al binnen. In mijn account stond hij wel onder bestellingen.
Nee ik heb als gast besteld dus geen account helaas. Vind het maar raar
@Rtyfd wat raar. heb je wel een verzendbevestiging gekregen of dat ook niet?
Had ik ook, ook als gast besteld, ik heb alleen een mail van Paypal gekregen. Ik heb wel via de site van Uniqlo met mijn ordernummer (stond in de mail van Paypal volgens mij) gekeken of mijn order daar bekend was en daar stond order processing. Ik heb mijn bestelling inmiddels binnen dus is goed gegaan!
Edit: ik kreeg wel een verzendbevestiging, maar wel pas na 5 dagen