Show je laatste aankopen #9

Ja wel een verzend bevestiging gekregen.

3 likes

Hier precies hetzelfde. Komt goed dus!

Oh ja dan wordt het ineens wel heel duur. Toen ik daar was was ik ook met het vliegtuig, dus kon maar een paar dingetjes meenemen. Maar heb nog het plan om met mijn camperbus een keer de hele winkel leeg te kopen haha.

Mijn favoriete mok komt daar ook vandaan:

14 likes

Ludo

44 likes

Lol ik zag de video hiervan laatst voorbij komen op Instagram

2 likes

@Ludo let je op

1 like

loveee aquamarina, mn favo maar al 100 jaar niet meer gekocht wegens geldgebrek
gelijk zin om te splurgen! deze gaat op mn lijstje voor mn verjaardag haha

2 likes

image
image

Travelsize setting spray en de bronzer waar ik al een paar weken op aas. Elke dag keek ik op 3 verschillende websites en nu eindelijk weer in mijn kleur in stock bij CT yesss.

13 likes

Leek me er wel het weertje voor :woman_shrugging:
Met stevige korting via Boozt.

26 likes

Ik ga 19 augustus naar pukkelpop omdat m’n vriend graag slipknot wil zien en verder speelt er niemand die ik boeiend vind, tot ik Merol op de lijst zag, en nu ik haar laatste album aan het luisteren ben vond ik 't zo leuk dat ik ook maar tickets voor haar concert heb gekocht volgend jaar. Toch zin in pukkelpop nu haha

24 likes

Ik vind het album zo leuk! Heb d’r in april gezien in Gent en heb een beetje spijt dat ik het album daar niet heb laten signeren (ook omdat ik ook Merel heet haha, heel stom :rofl:) maar veel plezier alvast!

6 likes

Net een Duux whisper besteld. Om 10 uur sta ik voor de mediamarkt om het ding af te halen

14 likes

:smiling_face_with_three_hearts: Ik ben geinfluenced en heb hem ook besteld.

2 likes

Ik heb in een slapeloze nacht (zieke dreumes) half slapend de Uniqlo tas gehaald waar iedereen hier zo lyrisch over is. En heb hem net opgehaald en ik moest lachen, dacht echt naaaaaaah hier past toch geen boek of waterfles in.

Net thuis even getest en what kind of sorcery is this? :scream:

61 likes

Omg volgens mij heb ik dit ook nodig, dit is zo handig

2 likes

Ja ben echt verrast, echt handig. Eigenlijk gaat het nergens over, want in veel tassen passen natuurlijk boeken :sweat_smile: Maar die zijn meteen zo log, deze is zo klein als zo’n 00’s tasje.

Super handig ook voor dagjes weg, want wanneer ik naar een pretpark of zo ga, laat ik liever niet m’n gebruikelijke tas achter in zo’n bak. Oké ik klink nu echt als een oma, maar de tas ziet er bij mij ook meer uit als een ANWB-tas dan Gen-z (zoals bij de tiktokkers :sleepy:)helaas.

5 likes

Whaa heb ‘m ook besteld

7 likes

Hoe groot is je waterfles?

1 like

260ml, net geprobeerd met een Dopper en dat past ook. Een Dopper en een boek ook, maar dan krijgt hij wel een beetje een volgepropte look. Sleutels en een portemonnee zouden er wel nog bij passen.

11 likes

James Blake (klok van een stem), Jordan Rakei (beste concert dat ik dit jaar al zag), the Haunted Youth en Charlotte Adigéry zijn echt aanraders moest je hun muziek nog niet kennen. Veel plezier op PKP!

6 likes