Wow door die DKNY voel ik me even terug in mijn puberjaren
Ben benieuwd hoe de Mielle je gaat bevallen, ik gebruik het sinds kort ook maar ben niet helemaal tevreden.
Soms ruik ik bij mensen die groene en dan ben ik ook helemaal terug naar 2008
Ik word er nu echt misselijk van gadver haha
Oh sorry
Niet zo hemels dus hahaha
Een week of 4 ongeveer. Ik gebruik het in m’n punten, maar m’n haren worden er erg viezig van. Misschien gebruik ik het verkeerd hoor, maar ik dacht dat je het in je punten kan smeren
Was je het ook weer uit?
Het is eigenlijk de bedoeling dat je je hoofdhuid ermee insmeert en je lengtes (of alleen je punten) meeneemt. Dat laat je minimaal 30 minuten tot max een uur of 3 zitten maar je moet het erna wel uit wassen.
Haha nee Ik was m’n haar eens in de week
Normaliter kan ik bij wijze van liters olie in m’n haar smeren voor het vettig en viezig word (type 3 krullen) maar dit is next level greasy. Het absorbeert ook alle geuren, echt bijzonder.
Ik zal het eens voor het wassen gebruiken. Dan is het zeg maar niet de functie waarvoor ik het gekocht had maar misschien kan het iets goeds doen voor m’n haar.
Ik denk indd dat je deze verkeerd gebruikt haha. Is met name voor je hoofdhuid en absoluutttt wel uitwassen
In het haartopic heb ik (en anderen ook) er veel over gepost
Kan m niet echt vergelijken met andere oliën voor je haar
Wellicht heb je er meer profijt van als je het dus uitwast! Heb ook krultype 3b/c maar moet het wel echt uitwassen.
Haha blugh denk t ook. Ik zal je posts ff opzoeken!
Heb je misschien nog tips voor haarolie die kan blijven zitten? Ik had de moonshine maar die is steeds uitverkocht.
Zou even het haar/kapsel topic door scrollen.
Lijkt me niet dat dat bestaat, van olie krijg je toch sowieso een vette kop
Nee hoor. Ik doe altijd olie in m’n haar. Anders ben ik net Beatrix. Ik was m’n haren ook maar eens per week, anderhalf week. En dan is t nog niet vettig.