Show je laatste aankopen #9

Ik vond het meevallen, 305eu voor de kast en 90eu voor verzending (gratis ophalen mogelijk maar het is aan de andere kant van het land en ik heb een kleine auto). Wel al opgeknapt ja maar er zitten wat kleine beschadigingen aan (maar idgaf, het zijn een paar krassen en mijn niet vintage meubels zijn er vast veel erger aan toe)

7 likes

7 likes

Ja die kasten staan vaak voor meer te koop dus best prima deal, nice!

2 likes

Mijn journal is vol heb ik besloten. De laatste paginas zijn met de mus niet meer te doen. Nu even iets nieuws proberen en dan kijken of ik deze fijner vind dan de MUS.
Reviews zijn goed

Ottergami journal via Amazon

8 likes

Na lang azen op deze en twijfelen toch gekocht van mijn bonus dit jaar! Zo blij mee :heart_eyes:

28 likes

Wat een lekkere chunkies❤️

4 likes

10 likes

Geniale tip, wilde dit al als housewarming cadeau geven, maar was 'm een beetje vergeten. Goede reminder. Om aan de 20 euro te komen bij de monaco+ een kaasschaaf vorm bieropener en inpakservice erbij, voor 11 nog wat gewoon gefixt. Hoppa, ook geen verzendkosten als je je inschrijft.

3 likes

Leuk!
Ik heb me niet ingeschreven en had ook gratis bezorgen trouwens.

2 likes

Maar het inschrijven moest toch voor de tien euro korting?

3 likes

Oh ja sorry ik zeg meestal aangemeld dus van inschrijving kreeg ik kortsluiting. Ik was ook alweer vergeten dat ik me uberhaupt had aangemeld voor die nieuwsbrief.

3 likes

Toch maar overstag voor eigen. Ik vind het toch wel iets magisch hebben dat schaatsen. Helaas komende weken alleen op de binnen- ijsbaan zo te zien.

20 likes

Ze zitten ook nog eens heel lekker :heart_eyes:

2 likes

Verliefd :cupid:

19 likes

image

image
image

image

10 likes

Ik heb deze ook op het oog, zo leuk! Heb je m al? Ik kon de afmetingen niet vinden. Weet jij die?

4 likes

Heel tof, waar komt ie vandaan?

3 likes

Yes en ook @Foucher ik heb m via H&M gekocht maar hij is van het merk ‘houseof’. Hij is echt heeeeeel mooi, van dat matte zachte metaal en de roze kleur is echt pretty. De ballen zijn ook mooi mat. Heb er zelf een dimmer tussen gezet want is wel fel anders, maar met dimmer heel mooi warm gezellig licht! De afmetingen zie je hieronder!

8 likes

Oeh, de prijs is via H&M wel een stuk leuker! Dankjewel! :star_struck:

4 likes

Ja haha dat verschil begrijp ik ook niet zo goed? Maar ga ervoor zou ik zeggen! Kerstcadeautje voor mezelf :christmas_tree:

4 likes