Jij hebt de losse delen dan? Ah balen zeg. Is 12 niet meer te koop?
Tom ford smokey quartz
Chanel alter ego
Adidas f90
Een heel hip brilletje zodat ik hopelijk geen rotje in mijn oog krijg zaterdag als ik de stad moet doorfietsen
Petprinted!
Sinclair viel bij mij echt heel groot. Ik heb normaal maat 38.5/39 dus had deze in 38 genomen maar ze waren alsnog echt veel te groot.
en op de site staat valt normaal. We shall see
Ja ik heb ze los, heb ze echt al jaren.
12 is echt heel lastig te verkrijgen helaas. Heb al vaker gezocht op bol.com, bookdepository etc. Maar kom hem niet tegen
DHL is mijn H&M bestelling kwijt geraakt. Dus deze is volledig afgehandeld door H&M. Heb wel een nieuwe bestelling geplaatst maar dan alleen met de 3 basics. De rest was niet meer op voorraad.
Geurtje gisteren binnen gekregen met een fietsbezorger die random om 22:00 voor mijn deur stond. Dupe is fijn, net iets minder heftig dan de black opium, komt goed in de buurt van die geur. vind het wel een fijne goedkope vervanger. Je kunt hem ook nog refillen dus dat is ook top.
De tas is gisteren ook binnen gekomen en is zo mooi! Ben blij dat ik deze uiteindelijk toch heb gekocht inpv 20 vervangers en dan toch deze halen of die van drmartens.
Dhl was mijn hm bestelling ook kwijt, in dezelfde periode. Het meisje aan de telefoon van hm was ook alles behalve verbaasd
Vreemd genoeg, in de chat waren ze ook niet verbaasd. de trackcode was ook compleet dood gevallen, wat ze dan wel weer bijzonder vond. Ik hoop dat de DHL bezorger blij is met de basics.
Wat wel fijn is dat HM gelijk zoiets heeft van we passen je Klarna etc aan.
Ik heb meestal maat 39 en deze ook, zijn iets te ruim. Maar maat 38 was bij mij weer veel te klein… dus doe er iets dikkere sokken in en ze zitten prima.
Ze zijn vanochtend ineens bezorgd zonder dat ik wist dat ze onderweg waren dus ga ze straks passen!
Waar is de standaard van?
H&M
Nou, beide niks. Die loafer krijg ik niet aan en die sinclair heeft een naad recht over de wreef die echt bij de eerst aanraking al meteen zeer doet dus dit gaat lekker retour en weet ik dat ook weer over dr martens
Hahahaha ik zie je al gaan met mooie Chanel make-up op en dan dat brilletje mooi contrast
Ik heb ook zo een ding, maar gebruik hem te weinig. Ik denk dat ik zo een stalen handschoen ga kopen, want anders ben ik echt bang dat ik een vingertop ga verliezen. Mijn nagel heeft er al gedeeltelijk door afgelegen.
Heb ooit het topje van m’n vinger ermee afgesneden. Maar ik ben ook een regelrechte kluns met zulke dingen