Show je laatste aankopen #9

Mandoline more like guillotine :rofl:

8 likes

Tafellamp

18 likes

Ja inlopen is vreselijk maar dat wordt echt beter

Daar doe ik dus niet aan, die naad voelde echt verschrikkelijk (heb al een wat hogere wreef). Koop wel nieuwe sneakers :upside_down_face::upside_down_face:

4 likes

Ik heb ook een hoge wreef, begin is zoo pijnlijk. Maar ik vind het het wel waard. Succes met je zoektocht!!!

3 likes

Mijn tip voor die naad: maak een tennisbal nat, en duw 'm onder die naad voor een dag & nacht. Daarna misschien nog een keer. Ik deed er nog even een boterhamzakje onder zodat de zool iig niet nat werd.
Maar ik heb nooit meer last gehad van die naad. Wel van de hiel, maar dat is een ander verhaal haha.

2 likes

Heel lief alle tips maar ik vind het volslagen belachelijk voor mezelf om allerlei noodgrepen uit te halen die een dure schoen niet-retourneerbaar maken zonder enige garantie van verbetering. Er zijn genoeg schoenen waarbij je die ellende niet hebt, ik vind ‘t gewoon slecht bedacht en in elkaar gezet :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

74 likes

Wel typisch dat je dan dr martens besteld want volgens mij is het toch algemeen bekend dat die schoenen ingelopen moeten worden. Wel helemaal met je eens hoor dat je die moeite niet wilt doen

9 likes

Dr Martens zitten nooit gelijk goed, dus die garantie heb je nooit, mijn tip was alleen goed bedoeld voor als je er vertrouwen in hebt dat je ze met veel geduld inloopt. Bij mij versnelde het er mee.

2 likes

Bij mij wel hoor, nooit een blaar van gehad. En ik ben vast niet zo speciaal dat ik de enige ben.

Edit: Oh je hebt je bericht aangepast :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Mazzelaar :wink:

5 likes

Wow, bij ieder paar tot nu toe is het hier raak.

Na het inlopen niets meer aan de hand en ik loop nu drie jaar elke dag bijna op de 1460.

2 likes

Ik had bij de hiel wel gelezen dat het inlopen een tijd kan duren en daar kan ik nog wel tegen (en dit was zo’n textuur leer dus geen lak of stug want dit leer zelf was wel zacht). Maar dit was recht op de wreef en daar kan ik dus gewoon niet bij dat iemand daar een fucking strakke, dikke naad stikt :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:.

6 likes

Misschienn is model Thurston dan een idee, die hoef je niet in te lopen want soepeler materiaal. Ik draag deze dagelijks, ze zijn niet zo zwaar als de gewone.

7 likes

Hoe zijn jouw zolen er dan aan toe? Ik heb mijn favoriete nu ook 3,5 jaar maar de zool is helemaal glad. Kan daar niet meer veilig de hond op uitlaten, laatst lette ik niet op en trok hij heel even en gleed ik uit op het natte gras :smiling_face_with_tear:

Redelijk glad ook ondertussen. Baal er van maar aan de andere kant ook wel normaal.
Twijfel of een schoenmaker er evt iets mee kan of dat ik nieuwe moet aanschaffen.

2 likes

Mijne na 4 jaar (maar dit is wel sinclair, weet niet of dat verschilt?)

Ga mijn nieuwe morgen halen en zie nu al op tegen het inlopen maar een vers paar is wel lekker en de rits van deze is stuk :sleepy:

Ik baal er ook zo van haha maar snap dat schoenen niet voor altijd mee kunnen gaan maar vind ze verder nog zo goed.

@Luzarl wow dat is echt nog veel profiel, het reliëf lijkt niet heel veel dikker dan bij andere modellen toch? Maar kan zijn dat jij beter loopt voor de zool ofzo, ik ben nu op vakantie en heb ze niet mee, maar bij mij is het echt in t midden vd schoen helemaal glad

3 likes

53 likes

Mijn Pascals zaten vrijwel meteen goed (nooit een blaar van gehad o.i.d.). Daarna toch maar aangedurfd om eens andere te kopen die je meer moet inlopen. Wat een HEL. Mijn hele voeten gaan er van tintelen en het voelt alsof ik bakstenen aan heb, blaren, etc. Heb ze al meer dan een jaar en probeer het telkens weer maar ze gaan weg, heb er zelfs een likdoorn van gekregen :’)

Dus eens met de rest, niet zulke dure schoenen kopen als ze al meteen kut zitten. Mijne zaten dat niet eens en het is een hel haha, mijn Blundstones zaten meteen goed. Ik koop nooooooit meer Dr Martens joeee.

9 likes