Schoenen van Zalando helemaaaal onder de vlekken en duidelijk gedragen binnen gekregen.
Gelijk Zalando maar even gemaild.
Ik vind die van Sophia Mae zooo lekker
Ben heel benieuwd, ga hem pas aansteken als mijn ex officieel het huis uit is
Bij de Hunkemöller weer even een heleboel ondergoed ingeslagen, ik bestel een keer in de zoveel tijd die actie (7 voor zoveel euro en dan een paar keer) en wat mooie setjes in de sale erbij gescoord uiteraard!
Even de verveling van oudejaarsdag eruit geshopt🤪
Oh en als cadeautje van mijn partner voor op de bank van Sheat:
Ja je hebt gelijk, moet ik ook echt doen! Maar vind het weer zo duur, en opzich doen deze het nog “prima” . Maar ze zijn het geld dubbel en dwars waard dus die nieuwe komen er wel!
@Janniebeton nouja, helemaal versleten natuurlijk niet want anders had ik ze niet meer kunnen dragen. Maar er zit in ieder geval geen profiel meer onder, en ik heb geen rechte hak meer omdat die schuin afgesleten is. Dat vind ik wel flink versleten
Herkenbaar hoor, anders had ik ook al nieuwe gekocht
Mijne zijn ook zo maar meer omdat een zool gesmolten is toen ik achter op een scooter zat hahaha.
Oh shit
Oke ik heb niks gezegd, jij wint
Nieuw tvmeubel en soundbar voor bij mijn tv (die ik net een paar maanden heb). Voel me zo volwassen, heb 6 jaar ofzo geen tv gehad. Ook nog nooit een tvmeubel gekocht Alleen zijn die muren van karton en het geluid is zo goed dat ik me continue schuldig voel naar mijn buurvrouw toe hahahaaaa
Van waar heb je alles?
Ik heb alles bij Sissy boy gekocht!
Zo dit voelt echt als een ouderwetse EGF shoplog. Alleen het ‘WACHTEN!!1!!’ ontbreekt nog
Hehe nostalgie!
Niet in 1 keer alles gekocht, dit is van een aantal maanden maar ik had nu zin om dit te delen (maar nog steeds best confronterend dit hoor, daar niet van )
Je kunt ze toch laten verzolen? Ik zou niet geheel nieuwe kopen als alleen de zolen wat versleten zijn, echt zonde van het geld.