Show je laatste aankopen #9

Oh die broek! Heel leuk maar prijzig ja :smiling_face_with_tear:

Wow fancy deze!

3 likes

Dit is niet de foto van mijn tas maar ik heb een vintage keepall 45 uit 1994 gekocht🥹

Wederom niet mijn foto maar heb er ook een luggage tag en poignet bij gehaald omdat die er niet bij zaten

37 likes

Net besteld dus nog niet binnen, maar dacht er zijn hier misschien meer geinteresseerden. Je kan de schoenen nu nog met hoge korting scoren!

Link

19 likes

Ik had deze echt al 5x gepast in winkels maar vond het zo duuuuuur. Nu toch maar besteld want deze korting krijg ik nooit meer en ze zitten zooooo lekker!

6 likes

Yeaaah! Zo fijn!!! Je hebt ze gewoon gemanifesteerd :stuck_out_tongue_winking_eye: haha

3 likes

Held. Ik heb deze vandaag ontvangen van zalando voor 135 euro en wilde ze houden. Die gaan mooi retour :partying_face:

3 likes

Al een paar weken zitten wachten op korting op deze kleur, nu bij Nelson in de aanbieding :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Een vriendin deelde toevallig ook die link van zalando vorige week. En ik ging nu ff google, want hoopte dat het goedkoper kon. Vriendin gaat die via Zalando ook nu retour doen.

Niet alle helden dragen een cape, maar wel Nike Air max :laughing:

2 likes

Oh die prijs is wel heel aantrekkelijk…Ik lees dat ze klein uitvallen. Klopt dat?

4 likes

Ja, wordt aangeraden om tenminste half maat groter te nemen. @Barbamama weet het beter qua pasvorm, gezien zij ze 5x gepast heeft :grin:

4 likes

Bij mij ook :joy:! En de hak van mn schoen is helemaal versleten en loopt half schuin? Geen idee hoe.

de neuzen zien er ook echt niet meer uit, is bijna genant. Maar ik moet zeggen dat ik ze ook echt al 5/6 jaar bijna dagelijks draag. Ik heb nog 2 andere, maar kom altijd bij deze uit. Ik koop steeds nieuwe schoenen, maar die staan nog als nieuw in de kast omdat ik altijd uitkom bij mn martens :face_with_spiral_eyes:.

1 like

Oh ja bij mij precies zo!! Koop nieuwe dan haha je verdient het!

3 likes

omg uitverkocht in m’n maat :cry: Mocht iemand ze binnen krijgen in 40,5 en ze toch retour willen doen, ik neem ze met alle liefde over!!

5 likes

Ik kan 40,5 gewoon bestellen nu!

5 likes

Helaas

1 like

Yesss thanks! Ik heb deze kleuren besteld:

20 likes

Dit is toch niet helemaal versleten? Gewoon goed gebruikt

8 likes

Same! :wave: die roze vond ik mooier maar deze zijn iets minder besmettelijk, plus de roze waren er niet meer in mijn maat

5 likes

Sissy boy koffielepels

&Klevering cocktailglazen

Aangezien mijn huis nieuwe luchten nodig heeft geursticks en geurkaars

En afspraak voor wenken + wimpers verven + kapper

53 likes