Show je laatste aankopen #9

Niet in 1 keer alles gekocht, dit is van een aantal maanden maar ik had nu zin om dit te delen (maar nog steeds best confronterend dit hoor, daar niet van :sweat_smile: )

6 likes

Je kunt ze toch laten verzolen? Ik zou niet geheel nieuwe kopen als alleen de zolen wat versleten zijn, echt zonde van het geld.

11 likes

Nou ja, alleen de zolen… 🫣

12 likes

Heftig, een hele garderobe bij elkaar :see_no_evil:

9 likes

Ah dat wist ik niet, had je eerste bericht ook niet goed gelezen zie ik nu.

6 likes

:redface: ik ga dan nu het no-buy topic uitlezen

23 likes

Jumpsuit van WE, heb 'm gisterenavond en met kerst aangehad en ik voel me er zo mooi in :smiling_face_with_three_hearts:

91 likes

Geïnfluenced door het forum :sweat_smile:

15 likes

Of drie

3 likes

Essential brush set bij Sigma zelf besteld voor maar $76 ipv $229, en kreeg er gratis een F80 Flat Kabuki brush bij (die heb ik al, maar is echt heel fijn):

En m’n favo paar Vans opnieuw besteld met goeie korting bij Zalando Lounge:

Had ook nog tegoed bij Savage x Fenty dus heb vol goede moed sportkleding besteld van hun nieuwe lijn:

17 likes

Met 35% korting bij ici paris.

14 likes

De fles van 80 ml. Volgens mij echt een goede deal. Stond ook al een tijdje op mijn lijstje.

7 likes

Wilde eigenlijk een dikkere zool, maar dit was al een eindeloze zoektocht (smalle voeten, hoge wreef, smalle enkels, in verhouding forse kuiten).

16 likes

Online waren ze al volledig uitverkocht en zelfs van de website af, in Londen waren ze onvindbaar en uiteindelijk heb ik ze op een of andere Franse website gevonden in mijn maat en dan ook nog is het laatste paar. Als dat niet meant to be is haha. Super blij ben ik ermee, want ze zitten ook nog is heerlijk

28 likes

Ik heb net met mn cadeaubonnen 4 boeken besteld, een kruik (geen foto van doei) en kaasmesjes van boska

Ja ik hou van slechte thrillers :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

6 likes

Heel tof! Heeft deze een naam ofzo? Kan hem niet vinden op de site.

2 likes

Ik las niet goed en dacht dat dit de titel van een thriller was :joy:

19 likes

In de sale bij Zalando, €80,- zijn ze daar :grin:

Alix the Label via Vinted

10 likes

Hoeveel zou er in een jaar gekocht zijn. Of in 5 jaar. Holyfuck wat tering veel.

4 likes