Show je laatste aankopen #9

Goeie deal! Ik twijfel over de maat, ik heb normaal maat 38 van Vans maar weet niet of ik dan beter 38,5 of beter 39 kan bestellen

1 like

39

3 likes

Heel tof! Heb je ze ergens in de sale kunnen scoren? Of gewone prijs?

3 likes

7 likes

Bij Sidestep voor €100. Niet zo’n goede aanbieding als die witte, maar witte schoenen en ik is een hele slechte combi :sweat_smile:

6 likes

Haha jeetje jullie doen net alsof ze een moord heeft gepleegd

43 likes

Uiteindelijk kleeft er op jaarbasis wel veel bloed aan je handen als je zóveel shopt in een paar maanden tijd :nerd_face: (denk aan kinderarbeid/uitbuiting).

6 likes

Thanks, heb ze ook besteld :smiley:

3 likes

Hoop dat jij vegan bent en je eigen kleding maakt?

39 likes

Mega hypocriet ook, zie zoveel mensen hier door het jaar heen bergen (fast fashion) zooi kopen of duizend bestellingen doen om op 2 items na alles weer terug te sturen.

52 likes

Wel met korting gekocht? Want ik weet een goede site met goede korting haha

3 likes

Denk idd dat merk/kwaliteit er ook toedoet.

Soms splurge ik na 2 jaar weinig te hebben gekocht, en hou ik al die spullen jarenlang.

2 likes

Ook dan kleeft er wel eens bloed aan je vingers!! Klote spelden.

30 likes

Ben zo benieuwd :eyes:

25 likes

Na alle goede verhalen wil ik dit ook proberen. Waar koop jij het met korting?

5 likes

Via PrettyPolish

11 likes

Weet iemand wanneer de 70% bij bijenkorf begint?

3 likes

Omg heb ik weer. Deze toko (in mijn stad) is al maanden dicht vanwege verbouwingen en de meid van de agenda is ontslagen en niemand heeft mijn afspraak gecanceld of verplaatst. Thank god nam er iemand op van het 06-nummer in de herinneringsmail en heeft ze mijn afspraak verplaatst naar een andere vestiging.

Ik kreeg al helemaal visioenen dat ik aan BOOS ging meedoen en dat er honderden klanten ook genaaid waren door dit bedrijf :joy: Gelukkig gaat het goed komen (afkloppen).

5 likes

Oh wat vervelend!! Heb je echt zo lang moeten wachten of had je het zelf voor “nu” gepland? En heb je vooraf moeten betalen?

5 likes

Oh echt, het resultaat op de na-fotos is nep bedoel je?

3 likes