Jaaa ik vind geel nog steeds het mooist maar na een jaar vurig discussiëren zijn we uitgekomen op blauw
Niet heel verrassend want dat is vaker de kleur waar we uiteindelijk als compromis op uit komen als we het niet met elkaar eens worden

Jaaa ik vind geel nog steeds het mooist maar na een jaar vurig discussiëren zijn we uitgekomen op blauw
Jaaa ik ben ook team pizza knippen. Wie heeft nou het geduld voor een pizzaroller
Haha zelf weten maar volgens mij is rollen minder intensief dan knippen
Ziet er uit als een hele toffe jas! Hoe valt ie?
Nog eventjes en ik ga mijn kinder aankopen hier posten hoor…
Ja
Ik ben te lui en doe het met Dolce Gusto, maar vind dit apparaat echt prach-tig.
Hoe valt de jas? ik heb hem in mijn mandje zitten, maar twijfel over de maat!
Maar wát is er dan precies goed aan dit apparaat? Een filterkoffiezetapparaat is toch gewoon een filterkoffiezetapparaat? Wij hadden deze ook op het werk & ik vond de koffie daar totaal niet boeiend
nou ten eerste is ie geel en dat is de voornaamste reden waarom ik m wilde. Daarnaast schijnt het de allerlekkerste filter koffie te maken omdat de temperatuur altijd optimaal blijft ipv wisselt zoals bij andere machines. Maar ik zou het allemaal ook niet weten, als mijn vriend koffie maakt met een v60 filter of in de chemex of een andere methode die Heel Goed en Lekker zou moeten zijn proef ik eigenlijk ook minimaal verschil. Ik wil gewoon al heel lang een gele moccamaster
Haha ik vind het wel leuk dat je eerlijk bent en ik ben ook enorm gevoelig esthetisch apparaten dus ik snap je wel!
Maar ik snap niet zo goed waarom mensen zo hyped zijn en doen alsof het de beste filterkoffiezetapparaat is op basis van diens functioneren
Nouja zoals @Kurisu zegt, het water blijft op constante temperatuur waardoor je de beste extractie heb. Zelfs voor ik me interesseerde in koffie proefde ik het verschil al. Ik gebruikte altijd Douwe Egberts Aroma Rood en ik vond het mwah uit m’n koffiezetapparaat van 20 euro, maar toen ik het eens uit een Moccamaster kreeg was het zooo lekker.
Mensen geven echt niet voor de lol 200 euro uit als het ook voor 50 kan. Alhoewel… Je hebt ze erbij zitten. Maar dit model bestaat ook al vijftig jaar (en die worden ook nog steeds gebruikt), dus het is niet een hype ofzo.
Ik hoop wel echt dat ik het verschil kan proeven, nu koop ik relatief dure koffie van Simon Levelt omdat ik de meeste supermarkt koffie (incl. DE aroma rood :’) ) zo vies vind uit mijn huidige apparaat. Als ik op lange termijn kan besparen op de koffie die ik erin gooi, is het me het geld al helemaal waard
De opa van mijn vriend heeft zijn moccamaster al 40 jaar!
Hij valt wat ruim. Ik heb een s nu maar een xs had ook makkelijk gepast. Heb de s gehouden omdat ik het ruime wel fijn vind en er zo ook een dikke trui onder kan. En je kunt hem fijn aansnoeren zodat een matje groter ook prima kan.
Hij valt wel oversized, vond het zelf wel lastig de juiste maat te bepalen. Ik heb qua bovenkleding meestal maat M, maar draag dingen graag wat ruimer en heb dus soms ook maat L in mijn kast hangen. Heb in de winkel gepast en S, M en L zaten allemaal wel oké zeg maar haha. Uiteindelijk was L wel echt heeel oversized en zaten S en M beiden wel goed eigenlijk. Ben uiteindelijk voor M gegaan omdat ik het idee had dat hij dan precies zo oversized viel als de bedoeling was qua model.