Er is wel een chocoladetopic! Die kan zeker wat leven gebruiken. Ik ga het chipstopic ook weer eens opduikelen.
O, dan kan ik het daar posten! Nou probleem opgelost.
Zo te lezen zijn je reviews gewild !!
Ik heb een verzendbevestiging gekregen van die Nikes, terwijl volgens mij twee leden aangaven dat die van hun was geannuleerd… Ik ben benieuwd of ze echt binnen komen!
Mijne zijn gisteren bezorgd. Ik had de zwarte besteld via side step, hoort bij Footlocker
oeps toch gezwicht :")))
nu kan ik in elk geval mijn eigen filter apparaat mee naar kantoor nemen zodat ik geen gore koffie meer hoef te drinken
Leuk!! Maakt de beste koffie. De mijne is helaas kapot gegaan en ik wil graag een nieuwe. Waar heb jij 'm vandaan?
Gewoon bol, niks bijzonders. Mijn vriend krijgt korting op bol via werk (10% maar toch mooi meegenomen). Ik wilde m eigenlijk pas kopen als ie <200eu is maar dat gebeurt vgm nooit
Ja? Is dit anders dan een ander filterapparaat?
Uit ervaring kan ik zeggen dat deze pizzasnijder echt een verrijking voor je leven gaat zijn
Ja? Is dit beter dan een pizza knippen?
Holy shit ik leer zoveel deze vroege ochtend.
En je gebruikt ‘‘gewone’’ koffie die je ook in een ander filterapparaat zou doen?
Sander Schimmelpenninck is trots op jullie.
Heb hem zelf ook trouwens en gebruik wel versgemalen bonen maar zelfs supermarktkoffie wordt duizend keer lekkerder met deze machine. Geen idee wat er anders aan is maar het is wel zo.
Ja klopt! Wij hadden eerst een echt retro gouden, die was denk ik al 20 jaar oud en deed het nog prima. Hij had wel maar 1 gat waar het water uitliep, en de nieuwere hebben meerdere gaten zodat het water zich beter over de koffie verspreid. Toen in de kringloop een iets nieuwere gevonden voor 40 ekkies en die gouden weer doorverkocht.
@zwaardvis wil deze kleur toch ook al jaren? Maar komt er niet over uit met haar vriend, of zit ik verkeerd?
Je kan ook dat dingetje los bestellen, dat heeft mijn vader gedaan! 40 euro is wel een goede deal
Wat zeg jij nou
M’n Italiaanse vriendin knipt haar pizza altijd, ze heeft er een speciale schaar voor. Dus ik heb het een keer geprobeerd en ben ook om, is echt chill.
Ja, doe dit ook echt al bijna mijn hele leven (van een basisschoolvriendin geleerd) en werkt beter dan welke pizzasnijder of mes dan ook. Doe het gewoon met mijn normale keukenschaar trouwens, werkt prima.