Zelfs dan zweet ik nog. Ja ja no shame
Same. Ik zweet ook als het koud is. Daarom haaat ik de winter. Moet een dikke trui aan omdat het koud is maar dan zweet ik me kapot.
Oeh, heel mooi. Waar zijn ze van?
Mijn (ongevraagde) tip: Syneo 5 - werkt mega goed en ook écht 5 dagen - tegen zweet
Syneo 5 werkt dus nĂłg beter/langer + geen jeukende/brandende oksels!
hij onder mn nakende oksel
mocht ie willen
heb bij odorex extra dry geen last van brandende of jeukende oksel. maar interessant, hoe lang werkt syneo bij jou?
Eens! Doet het bij mij beter dan Odorex. Ik heb overigens een hele deo routine van ongeveer eens in de 1,5/2wk syneo5, elke dag odorex extra dry creme en deoleen spray. Daarmee blijven mijn oksels wel goed droog.
Dat ik al bij het minste of geringste straaltjes zweet over mn rug heb lopen vergeten we maar ff
Ben sowieso echt jaloers dat alle bovengenoemde middeltjes bij mensen wel werken, ik ben overgeleverd aan botox injecties om de 4 maanden. Dus als iemand dit leest en ook denkt van ik heb al die deodorants en anti-perspirants al geprobeerd en niks werkt: er is hoop!
Bedankt voor de tip, ga ik zeker eens proberen. Ik gebruik dagelijks een deo van Secret: de Outlast Invisible Solid en die doet het ook prima, maar iets dat meerdere dagen kan tegenhouden lijkt me handig
@FredPaillet
Dan krijg ik weer last van meer rugzweet als ik die middeltjes gebruik
Dus ik kies nu ff voor dit en ga denk ik maar sparen voor een laserbehandeling. OoitâŠ
Dit is wasverzachter hĂš?
Cavalli via zalando lounge
HAHA
zo zie je maar weer wat voor een succesvolle huisvrouw ik ben
Jaa ik dacht ook dat Botox echt het enige was tot ik Syneo probeerde - doet echt veel meer (voor mij) dan odorex dry en krijg er geen vlekken van in mân kleren. Was het zo zat om religieus Ă©lke dag te moeten onthouden op precies het goede moment odorex te gebruiken en te laten drogen, etc etc. Dit gewoon ongeveer 1 keer in de 5 dagen ĂĄ week (lijkt alsof het steeds langer âwerktâ) voor het slapen annnnd weâre done. Vooral op vakantie echt een life saver
Nou chill dat deze zo goed werkt! Bij mij werkt Odorex ook 5 dagen. Maar als t ooit niet meer goed werkt dan weet ik welke ik moet hebben Thnx
Waar is dit dan?