Show je laatste aankopen #9

@FredPaillet
Dan krijg ik weer last van meer rugzweet als ik die middeltjes gebruik :sweat_smile:
Dus ik kies nu ff voor dit en ga denk ik maar sparen voor een laserbehandeling. Ooit

3 likes

Dit is wasverzachter hĂš?:grimacing:

20 likes

Cavalli via zalando lounge :blush:

3 likes

HAHA

zo zie je maar weer wat voor een succesvolle huisvrouw ik ben

18 likes

Jaa ik dacht ook dat Botox echt het enige was tot ik Syneo probeerde - doet echt veel meer (voor mij) dan odorex dry en krijg er geen vlekken van in m’n kleren. Was het zo zat om religieus Ă©lke dag te moeten onthouden op precies het goede moment odorex te gebruiken en te laten drogen, etc etc. Dit gewoon ongeveer 1 keer in de 5 dagen ĂĄ week (lijkt alsof het steeds langer ‘werkt’) voor het slapen annnnd we’re done. Vooral op vakantie echt een life saver

3 likes

Vliegtickets en hotel voor een tripje naar

46 likes

Nou chill dat deze zo goed werkt! Bij mij werkt Odorex ook 5 dagen. Maar als t ooit niet meer goed werkt dan weet ik welke ik moet hebben Thnx :hugs:

5 likes

Waar is dit dan?

7 likes

Bassie en Adriaan nooit gezien?
Ik ben naar Kopenhagen geweest door hen😂

Ik ben trouwens ooit voor €90,- retour geweest met de trein.

@pineapple heb je al gehoord van de vrijstad? Christiania. Is het echt waard.

3 likes

Ik transpireer ook enorm veel, qua hoeveelheid maar ook qua geur. Heb dit van de huisarts gekregen, en ik doe zeker 1,5 jaar met een flesje, is gewoon een depper die je tegen je oksels dept!
ALUMINIUMCHL OPL 20%+DEPPER

7 likes

Yes, staat op m’n lijst!

7 likes

Gebruik je dan de spray of de roller? Zit daar verschil in?

3 likes

Helpt het bij jou? Ik heb dat ook eerst moeten proberen voordat ik doorverwijzing naar de dermatoloog kreeg maar bij mij deed het niks. Je mag namelijk niet zomaar botox injecties in je oksels, je moet eerst alle gangbare dingen inclusief aluminium zalf geprobeerd hebben. Het is namelijk een behoorlijk dure behandeling.

2 likes

Als je met goed weer gaat is het ook chill om daar aan het meer te zitten.
Ik weet niet waardoor het kwam maar mijn adhd geeft mij geen rust maar daar heb ik echt lang gezeten en genoten.

2 likes

Ja! Ik had alles qua middeltjes van de drogist al geprobeerd, maakte me zo ontzettend onzeker. Ik gebruik het nu al ruim 4 jaar en het werkt nog steeds! In het begin moest ik het om de dag deppen, maar nu is 1x per week/2 weken voldoende

4 likes
16 likes

Van See By ChloĂ©. Van € 425,9 naar € 194,9 bij Van den Assem.

40 likes

Ok toch voor dit spul gezwicht :smiling_face_with_tear:

3 likes

12 likes

Ik gebruik altijd de spray - 2 a 3 spraytjes per kant en beetje ‘uitsmeren’ dat t op alle goede plekken zit. En zorgen dat t niet op de rest van je huid zit/doorloopt.
Wist helemaal niet van het bestaan van de roller dus was verder geen afgewogen keuze haha

6 likes