Oh chill, en je kan hierbij wel ook gewone deo gebruiken? Of doe je dat dan niet?
Heel mooi, van welke kunstenaar is dit?
Villa sonsbeek?
Is in principe niet nodig want ik ben helemaal geurloos, behalve soms de laatste dag of als ik ben vergeten nieuwe te doen.
Meestal doe ik qua ritme na de spray 5 a 7 dagen er mee, dan een avond scheren (met zo’n elektrisch ding dus m’n huid gaat niet kapot), goed wassen met douchegel (tussendoor spoel ik alleen af met water en niet douchegel) en dan weer nieuwe & gaan slapen dus ongeveer 1 a 2 keer per week dit ritme haha
Roze broek! In loooove en zit zo lekker. Staat mij wel veel beter dan t model op deze foto haha al zeg ik t zelf
Enkellaarsjes dik in de sale
Nog meer broek
Boek
Kerstboom met 70% korting
Met gratis ballen die erin hingen. Niet echt mijn smaak dus die mogen gedoneerd
Jassie in de sale

H&M wordt overigens echt steeds meer Zara wb productfoto’s🥲
Ik ben echt heel benieuwd naar jouw inrichting, vind die lijsten ook echt tof!
(Zit nog steeds in een vloercrisis)
Consider me influenced! Prettyyy
Ik heb ze van de week binnen gekregen!
Perfecte tafel voor in mijn nieuwe huis. Van La Redoute dus beter komt het gewoon binnen zonder moeilijkheden achteraf betalen gekozen wel.
Ohh wat fijn, ik ook al maar durfde het nie te zeggen omdat veel mensen m niet ontvangen hadden…
Natuurlijk vind ik het jammer dat ze bij mij geannuleerd zijn terwijl ik ze als eerst betaald had en de link hier deelde (les geleerd haha). Maar ik lig er echt niet wakker van. Vind het juist leuk te lezen dat de mensen die ze wel binnen hebben er blij mee zijn!