Bassie en Adriaan nooit gezien?
Ik ben naar Kopenhagen geweest door hen😂
Ik ben trouwens ooit voor €90,- retour geweest met de trein.
@pineapple heb je al gehoord van de vrijstad? Christiania. Is het echt waard.
Bassie en Adriaan nooit gezien?
Ik ben naar Kopenhagen geweest door hen😂
Ik ben trouwens ooit voor €90,- retour geweest met de trein.
@pineapple heb je al gehoord van de vrijstad? Christiania. Is het echt waard.
Ik transpireer ook enorm veel, qua hoeveelheid maar ook qua geur. Heb dit van de huisarts gekregen, en ik doe zeker 1,5 jaar met een flesje, is gewoon een depper die je tegen je oksels dept!
ALUMINIUMCHL OPL 20%+DEPPER
Yes, staat op m’n lijst!
Gebruik je dan de spray of de roller? Zit daar verschil in?
Helpt het bij jou? Ik heb dat ook eerst moeten proberen voordat ik doorverwijzing naar de dermatoloog kreeg maar bij mij deed het niks. Je mag namelijk niet zomaar botox injecties in je oksels, je moet eerst alle gangbare dingen inclusief aluminium zalf geprobeerd hebben. Het is namelijk een behoorlijk dure behandeling.
Als je met goed weer gaat is het ook chill om daar aan het meer te zitten.
Ik weet niet waardoor het kwam maar mijn adhd geeft mij geen rust maar daar heb ik echt lang gezeten en genoten.
Ja! Ik had alles qua middeltjes van de drogist al geprobeerd, maakte me zo ontzettend onzeker. Ik gebruik het nu al ruim 4 jaar en het werkt nog steeds! In het begin moest ik het om de dag deppen, maar nu is 1x per week/2 weken voldoende
Ok toch voor dit spul gezwicht
Ik gebruik altijd de spray - 2 a 3 spraytjes per kant en beetje ‘uitsmeren’ dat t op alle goede plekken zit. En zorgen dat t niet op de rest van je huid zit/doorloopt.
Wist helemaal niet van het bestaan van de roller dus was verder geen afgewogen keuze haha
Oh chill, en je kan hierbij wel ook gewone deo gebruiken? Of doe je dat dan niet?
Heel mooi, van welke kunstenaar is dit?
Villa sonsbeek?
Is in principe niet nodig want ik ben helemaal geurloos, behalve soms de laatste dag of als ik ben vergeten nieuwe te doen.
Meestal doe ik qua ritme na de spray 5 a 7 dagen er mee, dan een avond scheren (met zo’n elektrisch ding dus m’n huid gaat niet kapot), goed wassen met douchegel (tussendoor spoel ik alleen af met water en niet douchegel) en dan weer nieuwe & gaan slapen dus ongeveer 1 a 2 keer per week dit ritme haha