Show je laatste aankopen #9

9789022594100
via boekenkraam

16 likes

Ali uggs. Precies hetzelfde alleen dan voor 1/3 van de prijs

8 likes

Heb je een linkje :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Haha nee, deze verkoper bestaat niet meer maar als je op Ali uggs rond de 61EU ziet staan dan moet je even naar de verkopers recensies gaan. Daar zie je veel foto’s van mensen die het al hebben gekoxht

2 likes

Waarom ben ik zo want deze had ik hélemaal niet nodig :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

45 likes

Gaaf! Welk model is dit?

2 likes

Heb ze, kom ik dus net achter, voor véél te veel geld in zo’n resell winkel in een stad gekocht :smiling_face_with_tear:. Hoewel mijn maat online overal uitverkocht is behalve via een Franse resell website. Hurts… ben wel blij met de schoen zelf maar voel me wel genaaid nu

6 likes

Maar zijn ze ook van schaapjes gemaakt?

5 likes

Wanneer je de Dr Martens winkel inloopt voor een nieuw paar veters en naar buiten komt met nieuwe schoenen :upside_down_face:

21 likes

24 likes

9 likes

Mwah zo zou ik het niet zien. Je had dat bedrag voor de schoen over en het is wrs de marktwaarde voor zo’n makkelijke manier om te kunnen kopen.
Gewoon lekker gaan dragen. Je hebt ze nu toch al :ok_hand:

5 likes

18 likes

De sjaal. Mijn vriend steelt telkens de mijne. Hij is bijna jarig dus hij krijgt mooi zijn eigen exemplaar.

8 likes

Een nieuwe game PC :smiling_face_with_three_hearts: (keer 2, mijn vriend heeft 'm ook gekocht)

pc

Met muis en toetsenbord

19 likes

Waar heb je de lipstick gekocht? Was ook al gevoelig voor de hype.

7 likes

Ja. De binnenkant is wol. De buitenkant weet ik niet zeker.

3 likes

Via vinted

54 likes

Ik was er flauw van dat ik geen verduisterde gordijnen in mijn slaapkamer heb. Nu ga ik meteen alles (slaapkamer, woonkamer & computerkamer) maar vervangen in huis. De roze is voor mijn computerkamer haha. :see_no_evil:

16 likes

Oh nice! Ik ga ook even op zoek!

5 likes