Oh nee… wat moet je nu de volgende keer antwoorden in een van je “vind jij dat je je beter kleedt dan de gemiddelde nederlander”-polls???
Dat is gewoon nog steeds een 100% ja. Geen zorgen!
Ik stel me gerust met het feit dat het een limited edition is en ik de buurvrouw er vast niet in zal zien lopen
Mag ik vragen hoe deze je bevallen?
Ik heb m ook! Ik vond het eerst niks en toen was m’n andere kussen ineens niet meer fijn en heb ik nog een x de helft vd vulling uit de clouwpillo gehaald en nu ligt het top!
Ik ben er heel tevreden over! Ik heb er zelf best wat vulling uitgehaald maar slaap echt veel beter dan met mijn oude kussen. Mijn vriend was best sceptisch maar hij heeft inmiddels ook toegegeven dat hij beter slaapt sinds we deze kussens hebben.
@Chesirecat ooo klinkt goed!
Is het ook te doen voor zij/buikslapers? Staat voor alle types maar ervaring is altijd fijn.
Ik ben een fervent buikslaper dus ik zou zeggen van wel😁
Nou heb m ook maar besteld
Dat weet ik niet ik ben een rugslaper!
In de kleur wine. Was de bidons en Doppers zat en nu kan ik ook extra koude en warme dranken meenemen
Behang voor op de wc (niet mijn foto)
Jaa hier ga je heeeeel blij mee zijn! Ik vind dit een hele fijne, vooral handig dat je 'm niet open hoeft te schroeven. Lekker aan de kinderwagen hangen en goooo.
Prentenboek. Geertje knipt alle beestjes en bloemetjes helemaal met de hand. Elk kleurtje en laagje. En nu dit prentenboek. Schitterend!
Oh heel leuk!! Heb je een linkje toevallig? Kan ze niet vinden