Oh hier heb ik een scheur mee in mijn wasbak gemaakt dus pas op dat ie er niet in valt
Loveeeeeee it!
Ik heb echt een hele tijd zitten kijken naar wat dit nu precies was. Uiteindelijk kwam ik uit op de bevestiging van een trapleuning.
Tot ik even later er nog een keer naar keek en eindelijk zag wat het nu eigenlijk was.
Ik heb dit onlangs gekocht en het is echt vet handig:
Ik gebruik dus een grote tas waar een laptop in moet passen en sjouw graag allemaal zooi mee, maar mijn tassen houden geen vorm (bijv een leren shopper of Longchamp én minder snel gaten in een longchamp) als hij dan leeg is en valt dan om. Er valt dan ook nog wel eens iets uit, maar nu heeft alles een plekje én kan ik dit gewoon in het geheel in een andere tas doen.
Legging:
Jogger:
Uniqlo
Ik was al een poos op zoek naar een aantal aanvullingen qua make-up maar ik kwam er steeds niet goed uit in fysieke winkels, dus nu toch maar het een en ander besteld.
Bij Cult Beauty:
Bij de Douglas (ben serieus 4 keer in de winkel geweest voor die brow glue maar hij was steeds uitverkocht)
En gewoon bij de Kruidvat: (In mijn hele Kruidvat hadden ze serieus geen enkele bruine mascara?? 2 omdat het 1+1 gratis was trouwens, hoop dat 'ie fijn is )
Die tower blush vind ik echt mooi!!
Ja ik ben heel benieuwd hoe die in het echt is! Op foto’s ziet ie er heel mooi dewy uit
De Etos eigen merk bruine mascara vind ik ook fijn. Mocht deze niks zijn
Hoezo? Zijn ze niet comfortabel?
Oh goed om te weten, thanks!
Geen idee, heb ze nog niet binnen, maar ik draag normaal gesproken alleen platforms zonder hoge hak. Dus ben benieuwd hahaha
Ik zag dat je al hebt gekeken, maar wilde toch nog even zeggen dat deze broek bij mij heel groot uit viel. Ik heb 2 maten kleiner moeten nemen dan normaal!