Een spijkerbroek die zomaar over mn bovenbenen past en lang genoeg is!! (1.79 bij maat 38, heb daar normaal 40)
Had al een ruim een jaar geen broek gekocht dus echt heel blij mee, kan deze goed gebruiken. Vind het ook cool dat de mango op de site meerdere maten laat zien! Heb deze wel in de winkel gekocht.
Dit is de mooiste broek die ik ooit heb gehad!!! Door de gekruiste sluiting lijkt het net alsof ik heupen heb en mijn ass ziet er zelden zo goed uit in een broek Dikke aanrader dus voor degene die nog op zoek is naar een mooie, maar net iets andere straight jeans #nospon
Geweldig!!!
Oh die is zo comfortabel en zacht, ga je geen spijt van krijgen. De sportbh is ook erg fijn
Ik krijg continu reclame hiervoor maar dan die met de wijde pijpen. Ziet er heel chill uit, maar twijfel dan over de maat.
Ben wel benieuwd.
Goed te horen!!!
@Ludo ja ik wil ze allemaal wel, maar best prijzig… ik heb heupomtrek 114 en een L gekozen. Ik ben benieuwd!
Heel tevreden van! Favoriet stuk in m’n kledingkast
Valt mee toch of kijk ik verkeerd? Max. jeansmaat 36, dat is confectiemaat 44 geloof ik.
@anon3219017 Nee ze lopen groter dan 44 hoor, ik pas met mijn maat 46 in hun 33/34. Al heeft deze een scheve sluiting en valt daarmee kleiner ;p (heb m gepast).
Oh hier heb ik een scheur mee in mijn wasbak gemaakt dus pas op dat ie er niet in valt
Loveeeeeee it!
Ik heb echt een hele tijd zitten kijken naar wat dit nu precies was. Uiteindelijk kwam ik uit op de bevestiging van een trapleuning.
Tot ik even later er nog een keer naar keek en eindelijk zag wat het nu eigenlijk was.