Show je laatste aankopen #9

Ik heb m al een tijd en het is m’n lievelings joggingbroek

3 likes

Hoe valt de Abercrombie broek? Ik heb normaal maat 42, maar wel brede heupen. :wink:

6 likes

En nu heb ik geen ribben meer :money_with_wings:

19 likes

Gelukkig met €70 cadeaubonnen, €5 verjaardagskorting en nog €5 korting door punten in te leveren.

10 likes

Hij valt bij mij erg groot. Ik heb 2 maten kleiner moeten pakken. Heb de maattabel aangehouden, maar moet daar wel bij zeggen dat ik heel smal en redelijk heuploos ben haha. Volgens mij heeft @Hondje 'm uiteindelijk ook besteld, misschien dat die ook nog even diens ervaring kan delen?

3 likes

Had de maattabel geraadpleegd, maar valt idd iets ruimer. Had enthousiast al de kaartjes afgehaald en het heeft nu net een soort oversized look die nog kan zeg maar. Maatje kleiner of 2 maten bestellen kan idd geen kwaad!

9 likes

Jysk

12 likes

semi ANWB koppel zijn strakjes :joy:
‘Eid cadeau voor hem en een cadeautje voor mezelf.

32 likes

Je bent wel helemaal hip op de camping met deze outfits hoor

5 likes

Heb je een linkje van die dames hoodie voor mij? Kan hem niet vinden

Nvm I got it, influenced

8 likes

De kleur :heart_eyes:

3 likes

Je hebt nu vgm wel een andere toch?? Zonder touwtjes

2 likes

Ja klopt! Maar kon eerst alleen maar de vesten vinden en wilde een trui. En aangezien ik capuchon soms irritant vind zitten met een jas dacht ik Lets go

5 likes

Maar leeeuk :heart_eyes: goeie deal he nu in de sale

9 likes

Ja volgens mij hebben ze ieder jaar wel zo’n actie! Dit is trainingspak nummer 3 die ik nu bij ze gekocht heb :joy:

4 likes

Super, bedankt girls, heb hem een maatje kleiner als normaal besteld. :relaxed:

4 likes

Ooh ik mijn eerste hahaha. Wel vaker nike tech voor mijn vriend gekocht maar nooit zo cheap.

2 likes

Hij is fijn! Ik kom op plekken waar ik nog nooit geweest ben :joy:

Ik merk na 2 dagen al verschil.

5 likes

Ja chill hè. Tis nog lekkerder als een anders het bij je doet :sweat_smile:

4 likes

Haha mn vriend is wel de Sjaak ja. Merk vooral s’ochtends veel verschil. Ik ben onwijs stijf in m’n spieren als ik wakker word en heb nu 3 dagen s’ochtends een rondje over m’n lijf gemaakt en ben meteen veel flexibeler.

3 likes