Show je laatste aankopen #9

@Era ook de mijne!

3 likes

Adventcalendar van Susanne Kaufmann en 2 samplesets van Skins :heart_eyes:

Edit: de sphynx had ik al :joy:

25 likes

Heb eindelijk mijn witte lelijke sportschoenen gevonden :heart_eyes: De vorige schoenen die ik hier deelde heb ik allebei teruggestuurd maar deze passen yesss. Snap mijn eigen fascinatie met dit soort schoenen ook niet, maar als ik ze over een paar maanden ineens heel lelijk vind kan ik er altijd nog mee gaan hardlopen :rofl: :rofl: :rofl:

13 likes

Hahaha ik heb mijn eerste paar hardloopschoenen van 10 jaar geleden die ik vreeeeselijk lelijk vond, recent opnieuw gekocht om dagelijks te dragen :smiling_face_with_tear: (New Balance). Dus herken die vreemde fascinatie helemaal.

8 likes

Hahaha ja bizar hoe dat werkt he. Heb een aantal jaren terug hardloopschoenen gekocht, helemaal laten aanmeten enzo, was superblij dat ik de minst lelijke het beste paste. En nu koop ik juist van die lelijke voor dagelijks gebruik :rofl: :rofl:

3 likes

Kaartjes voor

En

10 likes

Mijn relatie is uit en het is veel te rustig op werk, dus ik heb net heel impulsief deze jurk gekocht van Rixo want why not

103 likes

Daar kan best wel wat in, lijkt mij

2 likes

15 likes

Nieuwe wandelschoenen

En een therapie aankoop :joy:

19 likes

Haha herkenbare aankoop.

Love it though🙌

Volgende is de fontein😜

2 likes

Ik heb de asana jogger binnen. Hij zit fantastisch! De maattabel is heel betrouwbaar. Ik zit qua maten precies in het midden van een L en hij zit bij mij precies goed. Stof is niet te dun dus hij kleed mooi af.
Ik wil nu ook de andere soorten :laughing:

6 likes

Ooh nice! Je had me al geinfluenced om hem te kopen, maar mijn maat is out of stock :sob:

4 likes

Vila

Dickies

9 likes

Prut… regular hebben ze nog wel in bijna alle maten.
Maar je kunt ook een ander model nemen. Je wilt ze straks allemaal!! :laughing:

2 likes

Ja ik wil die met wijde pijpen. Maar misschien moet ik dan toch de regular eerst maar halen haha.

1 like

Heb geen katten, maar wel een hond. Interessant wel…

2 likes

Er is ook nog eenzelfde broek maar dan een gladdere stof de AM 2.0 wellicht pakt die minder stof.

3 likes

Deze twee van Vero Moda:

Had hem al in het donkerrood en hij zit echt als een pyjama. Dus nu kan ik elke dag chill naar het werk.

14 likes

Kunst voor het goede doel (de aardbeving in Turkije/Syrië) via picturesforpurpose.org

29 likes