Show je laatste aankopen #9

Mooi! Hoe vallen ze?

2 likes

Bijou Brigitte (waren wel de laatste, ik vind de bloemen zo leuk)

Bijpassende podcast:

12 likes

wow, ik dacht dat dit niet meer bestond, alle Bijou Brigittes die ik kende zijn weggegaan de laatste jaren! Vond dat altijd een leuke winkel om rond te kijken wat ze allemaal hadden.

19 likes

download

Ben benieuwd. Hoop dat dit eindelijk een kussen is dat wel lekker ligt en niet zo warm is als mijn huidige

10 likes

Ja was er zelf ook al een jaar of 15 niet geweest denk ik haha

4 likes

Ben benieuwd!

7 likes

Had echt even behoefte aan m’n lichaam goed verzorgen blijkbaar haha en vast wat aankopen voor m’n vakantie:

Instagram heeft me verleid tot deze aankoop:

14 likes

Ik had deze ook besteld maar kreeg hem niet goed “afgesteld”, hij was telkens te hoog of te laag. Gelukkig mag je hem zonder gedoe terug sturen. Hoop dat ie jou beter bevalt, zou de hoes wel even wassen want hij stinkt heel erg als is uit de doos komt :see_no_evil:.

3 likes

Oh dat is minder. Vond je hem wel zacht? Las daar ook een beetje wisselende reviews over.
Heb nog nooit zo’n duur kussen gehad dus weet ook niet echt wat ik moet of kan verwachten haha.

En thanks voor de was tip! Mag ie dan wel gewoon nog retour?

4 likes

Nee ik vond hem vrij hard, maar als ik er meer vulling uithaalde dan werd ie weer te dun… Probleem was ook dat ik tijdens het slapen alle vulling tegen het hoofdbord drukte, waardoor er weinig vulling meer bij mijn nek/schouders zat.

Zonder te wassen kon ik er echt niet op slapen, dus heb hem heel voorzichtig gewassen (lage temperatuur en niks anders erbij). Hij is zonder problemen retour genomen!

Edit: ik las toen op social media meer klachten over de geur, toen gaven ze zelf ook de tip om de hoes te wassen. Ik ga er ook van uit dat ze alle kussens die retour komen reinigen, want je mag hem wel testen.

Ik heb uiteindelijk dit kussen van Ikea gekocht, die bevalt me wel heel goed. Alleen is die nu al een tijd niet leverbaar :pensive:.

3 likes

Hm dat klinkt niet echt top. Zeker omdat ze reclame maken met “slapen op wolken” zou je toch niet verwachten dat het een hard kussen is.

Dat kussen van ikea zag ik inderdaad ook voorbij komen. Ga die onthouden voor als deze echt niks is (en dan natuurlijk hopen dat ie wel weer een keer op voorraad komt)

7 likes

Nee klopt, wij waren ook echt teleurgesteld! Maar ze hebben ook veel goede reviews, dus misschien is ie voor jou wel heel fijn!

3 likes

Wat is dat onderste? Een scheermes?

3 likes

3 likes

Wil hier heel graag een review van als je erop geslapen hebt!

3 likes

Gewoon op maat, dus zou je eigen maat nemen!

6 likes

Zal ik doen! Als het goed is komt hij morgen dus zal later deze week hier wel even verslag uitbrengen

4 likes

Ja klopt, deze: Scheermesabonnement voor vrouwen, mannen, iedereen — Estrid

2 likes

ik ben die podcast nu aan het luisteren en ik vind de stemmen heel fijn
goed begin van de dag, bedankt

1 like

Interessant! Laat je weten hoe het bevalt?

4 likes