Yes i know.
Het kost zo’n bedrijf ook geld om retouren te verwerken en daarnaast maakt het de drempel hoger om te bestellen als het minder makkelijk retour gaat. Mensen denken dan beter na over hun aankoop! Zoveel duurzamer
Klopt, heb je ook gelijk in. Vind het alleen altijd lastig als je niet weet welke maat je moet en je dus niet zo snel/makkelijk 2 maten besteld
Ohhhh ik kan echt zo genieten van de zalando sale. Ik moet soms wel geduld hebben maar nu heb ik eindelijk deze jas, maar voor 83 ipv 350 euro (voor m’n hike-vakantie in september).
Sowieso fijne handdoeken. Het is dat ik net dit jaar mijn voorraad heb aangevuld anders ging ik ook even inslaan.
Wil je laten weten hoe die zwarte jumpsuit valt? Ik zie hem op de site alleen met een riem dus vraag me af of hij heel los valt
Oh hij staat je heel goed! Mag ik vragen welke maat je draagt? Bedankt voor de aanfoto!
Ja wel hè? Ben er ook echt blij mee. Kan zoals casual en chic.
Ja mijn maat. S/M van hm en M/l zara
Spijkerbroeken 38/40 van Zara
Ohja en 75E van borsten
Ik draag hier een M van van.
Geen zin meer in verhitte voeten.
Echt leer, in de sale €25,- bij Scapino
M’n puber-ik zou zich doodschamen.
Door jouw reactie heb ik Secret geprobeerd en ben er ook heel tevreden over!
Wauw!! Die neklijn
Een fitness abonnement én wijntjes bij een lokale wijnwinkel (die ik ken uit het bedrijf waar ik werkte, en hoewel ik zwanger ben haal ik zelfs al geluk uit het feit dat ik mn vriend die lekkere wijntjes kan laten proeven haha)
Hit the pan met dit palletje, dus opnieuw. Max Factor Cappuccino nudes, nu in de aanbieding bij Bol.
En dit want zwanger en ik ga vast nog lang genoeg kut slapen als er straks een baby is. Litollo zwangerschapskussen.
Goede keus! Heb deze ook, in dezelfde kleur ook (met fleecestof). Mijn partner vond het ook lekker liggen en heeft er nu ook eentje voor zichzelf gekocht haha! Al een paar keer de buitenkant gewassen en blijft zacht!