Show je laatste aankopen #9

Is die tattoo van Yoda?

3 likes

Ik kreeg er een advertentie van via instagram! Maar ben meteen verkocht. Ik heb hem wel een maat groter gekocht zodat hij oversized is maar ben nu bang dat hij te groot is ipv oversized :smiling_face_with_tear:.

@Luzarl tattoo van yoda? Ik heb geen idee, deze foto is van de site hahaha

2 likes

Die top is geweldig. Jammer dat mijn boobs er dan aan alle kanten uit floepen.

5 likes

Ooh haha nevermind dan

2 likes

Ik vind de kwaliteit van het katoen tegenvallen, kreeg vorige week m’n eerste bestelling binnen. Voelt niet heel fijn of zwaar aan :frowning:

3 likes

Oh nooo. Ik heb denk ik een jaar of twee geleden daar besteld en toen vond ik ze best fijn!

Hoop echt dat ik hem pas :sob: Van BlackMilk!

26 likes

Sale bij zalando en had nog een cadeaubon liggen :smiley:

8 likes

Oh deze is echt geweldig!

5 likes

Platform Converse

60 likes

Bum bag

21 likes

Lelly kelly schoenen staan je zo goed, zijn de glamour voor aan je voet oh yeah!

11 likes

Omg trauma deze schoenen. Ik kreeg van mijn tante een superlelijk bruin paar laarzen voor mijn verjaardag toen ik in groep acht zat. Toen was het al niet meer cool om Lelli Kelly te dragen maar deze waren dus ook nog gruwelijk lelijk. Ik ben zo erg gepest om die schoenen.

6 likes

Ik haatte het dat ik ze niet had. Ik wilde ook lelli kelly.

2 likes

Haha deze wilde je denk ik echt niet. Er zat niks van glitters ofzo op. Jammer dat ik er geen foto van kan vinden.

2 likes

Vinted :slight_smile:

39 likes

Het was me afgelopen weekend op Record Store Day niet gelukt om deze te vinden, maar gisteravond ging alle niet verkochte rsd stock in de verkoop en toen wel gelukt :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Nice via een bepaalde site?

5 likes

Top in zwart en wit.

Alles Sezane.

30 likes

Ik had er een stuk of 7 open staan haha, uiteindelijk gelukt via Assai Records! Banquet Records had er ook best een aantal geloof ik, maar ook veel websites die er uitvlogen omdat megaveel mensen die Taylor Swift plaat wilden

2 likes