Echt een hele toffe fiets!!
Is deze van decathlon? Rijd die fijn?
Ik zou wel een review willen, mooie fiets!
Poging zoveel tot nieuwe sneakers. Hoop dat het niet lelijk is dat het crème en wit is, vind dat altijd een beetje een gekke combi.
Waar is die klok van?
De broek past!
De jas twijfel ik of hij te groot is, wat vinden jullie? Een maat kleiner hebben ze niet meer trouwens!
Foto weg
- Ja, hij is te groot
- Nee, zit goed
0 stemmers
Hij is wel te groot maar love oversized leren jacks. Dus of hij te groot is of precies goed zo is een beetje afhankelijk van hoe je wil dat hij valt? Als je hem als precies goed passend jack wil dragen is hij te groot, als je gaat voor de oversized 90s look dan is ie echt perfect vind ik!
Ja ik ben ook benieuwd! Wil graag een goedkope fiets zodat ik met mn kind kan fietsen in de zomer en deze ziet er echt leuk uit
Dat bloemetjes pak!
Thaaanks allen! Ga hem toch maar terug sturen en zoeken naar een iets beter passende. Als ik nog meer afval wordt ie helemaal groot en op deze foto zit er ook al een trui onder.
Een stevige werktas die ik ook als rugzak kan dragen. Kan ik eindelijk mijn Primarktas van een tientje wegdoen.
Oeh waarvan?
Woow waar heb je deze gehaald? Heb je een linkje?
google lens…
Maar een nieuw paar sneakers nadat ‘nieuwe’ sneakers via vinted nu al 2x is misgegaan. In de sale van de nike site.
Google Lens is heel fijn, maar nog fijner is als er gewoon meteen een linkje gedeeld wordt in het bericht. Kleine moeite. Ik gebruik bijvoorbeeld een browser waarmee ik niet meteen naar Google Lens kan.