Show je laatste aankopen #9

Jaa! Het is eigenlijk echt foolproof, iedereen kan hiermee succesvol ramen wassen.

@anon26794567 ik gebruik het spul van karcher voor ramen wassen erbij, 20ml in dat spuitbusje en dan aanvullen net water tot het streepje. Echt 0 strepen en de ramen worden super makkelijk schoon…

2 likes

Ik vind de stoomreiniger van Kärcher nog makkelijker voor ramen :stuck_out_tongue_winking_eye: echt woesj woesj en klaar

11 likes

Treinkaartje en verblijf voor solotrip Berlijn

10 redenen om Berlijn te bezoeken

71 likes

Herkenbaar, ook een witte vloer en katten, veeg ook vaak :see_no_evil:

5 likes

Ik heb geen ruggengraat, want eindelijk fatsoenlijke korting dus MOEST ze kopen:

En een PopSocket die bij m’n glitterhoesje past:

10 likes

Ik denk dat dit ding mijn leven zoveel chiller gaat maken :ok_hand:t2:

26 likes

Welk model heb jij dan?

5 likes

Benieuwd naar die verlanglijst (71).

7 likes

Ik schoon die lijst nooit op, net als mijn e-mails en het feit dat mijn telefoon ook op ‘t randje stond van uitvallen. Ik omarm de chaos.

In principe een lijst die past bij het saldo van mijn ideale (maar helaas niet bestaande) bankrekening.

1 like

Nieuwe warme sloffen (gekregen van mijn vriend). Jaja het is bijna mei maar ik kan gewoon niet zonder pantoffels haha. Wel beetje jammer dat mijn Ugg pantoffels na drie jaar er al helemaal uitgeleefd uitzien. :expressionless:

12 likes

Ik heb altijd issues met broeken, het zit nooit als gegoten en 9 van de 10 keer zijn de pijpen te lang. Bij deze heb ik de maat flink gegokt, maar verbazingwekkend sluit ie goed aan! De broekspijpen zijn weliswaar te lang, maar ik heb hem gekocht om te dragen met hakken :grinning:

16 likes

Ik zit lekker in de spending modus

Eerste Gymshark bestelling!

10 likes

10 likes

Ik krijg dat bovenste pak (met de regenboogbliksemschichtjes) maar niet uit m’n hoofd! Waar is ie van? :slight_smile:

Tijdje terug al besteld, maar nu 38 euro goedkoper dus nog eens besteld :innocent:

Edit: en een Linda Meiden abonnement, maar puur voor deze oorbellen die al een tijdje op de wishlist stonden

14 likes

Mijn vriend heeft extreme zweetvoeten en na het raadplegen van de zoekfunctie kwam ik uit op twee producten die @kali ooit heeft aangeraden, dus ik hoop echt dat het ook iets voor mijn vriend doet :smiling_face_with_tear:

En dan gelijk maar lemony flutter voor mezelf

11 likes

Oeh dat heeft mijn vriend ook - dan ga ik deze producten ook even voor hem scoren als het goed bevalt!

4 likes

Maar dan zonder die riem:

Ik vind zelf dat ie mij iets mooier staat dan het model haha. Heel blij mee.

13 likes

@Itsireneforyou en anders heb je bij de drogist nog van die crème in een groene tube. Werkt ook enorm goed. Dus mocht dit niet werken… :joy:

4 likes

@Foucher reviews aub!! Want hier ben ík diegene met de stinkende zweetvoeten

4 likes