Show je laatste aankopen #9

Platform Converse

60 likes

Bum bag

21 likes

Lelly kelly schoenen staan je zo goed, zijn de glamour voor aan je voet oh yeah!

11 likes

Omg trauma deze schoenen. Ik kreeg van mijn tante een superlelijk bruin paar laarzen voor mijn verjaardag toen ik in groep acht zat. Toen was het al niet meer cool om Lelli Kelly te dragen maar deze waren dus ook nog gruwelijk lelijk. Ik ben zo erg gepest om die schoenen.

6 likes

Ik haatte het dat ik ze niet had. Ik wilde ook lelli kelly.

2 likes

Haha deze wilde je denk ik echt niet. Er zat niks van glitters ofzo op. Jammer dat ik er geen foto van kan vinden.

2 likes

Vinted :slight_smile:

39 likes

Het was me afgelopen weekend op Record Store Day niet gelukt om deze te vinden, maar gisteravond ging alle niet verkochte rsd stock in de verkoop en toen wel gelukt :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Nice via een bepaalde site?

5 likes

Top in zwart en wit.

Alles Sezane.

30 likes

Ik had er een stuk of 7 open staan haha, uiteindelijk gelukt via Assai Records! Banquet Records had er ook best een aantal geloof ik, maar ook veel websites die er uitvlogen omdat megaveel mensen die Taylor Swift plaat wilden

2 likes

Wat mooi, zo leuk dat er pareltjes te vinden zijn op vinted naar snap zelf echt de ballen van die site… Weet jij dat misschien, kun je op vinted ergens filteren dat je alleen verkoop uit bijv Nederland te zien krijgt?

2 likes

Ook maar 11 euro!
Nee dat weet ik niet helaas haha. Ik zoek altijd op merk of bijvoorbeeld jurk met stippen als ik dat zoek. En soms kom ik ineens een leuk merk tegen en dan zoek ik weer verder op dat merk.

Deze blouse ook nog!

37 likes

17 likes

Ze zijn weer op voorraad de rechte broeken. Ik heb al veel van dat soort broeken dus ik bestel hem niet.
Als je wilt heb ik een 25% kortingscode. Nog van mijn verjaardag. Hij is nog geldig. Maar weet niet voor Hoelang

2 likes

Vind dit echt gezellig :grimacing:

50 likes

Heeeel cute!

4 likes

25% korting bij Anna+Nina

Jurkjes met korting bij King Louie

9 likes

Welk merk is je blouse van? Google lens weet het niet. Hij is echt heel mooi

3 likes

Koton, was ook echt random vondst. Kende het merk niet.

4 likes