Hahah beetje alsof het met tinyurl is geupload net zoals vroegah
Waar is die moomin tas van?
Een pop up store in het station van Kyoto maar hij is vast wel ergens anders te vinden
Ook Japan
@Autumn ik ben trouwens nog wel even in kyoto dus als je wil kan ik 'm mee naar huis nemen en opsturen
Leuk, mooie jas ook!
Welle kleur zijn die NB’s? Ik sta op t punt van bestellen (ook bij Asos), alleen zie ik nu deze en die lijken iets lichter. Ik heb nu iets van de herenafdeling in mijn mandje liggen die hebben als kleur ‘grijs’. En welke maat heb je besteld? Groter of gelijk aan je eigen maat?
Sorry voor de vele vragen
Ik heb ze gisteren gepast in de stad, maar te lang zitten twijfelen en niet gekocht. Volgens mij heb ik ze in 40.5 gepast (heb normaal 41) en die zaten goed dacht ik. Alleen nu twijfel ik of t niet toch 41.5 was, omdat ik overal zie dat ze extreem klein vallen. En 41 bestaat niet
Ik heb de kleur seasalt!
Ik heb een half maatje groter gekozen. Dus i.p.v. maat 40 draag ik 40.5. Denk dat je dan inderdaad een 41.5 aan hebt gehad.
Ja ik heb eerder ook gezien dat ik een maat 41 mistte!
Nee dit zijn precies de dingen waarom we een extra koffer gekocht hebben. Als we morgen nog in de buurt zijn gaan we wel ff langs yolo. Het zit toch in de buurt van Nishiki market zie ik en daar komen we sowieso wel weer langs
Thanks!
Ja!! Gvd die kon ik vandaag niet vinden
Jij hebt geen geld
Sssssht je weet dat ik gelijk heb
Die wil ik zo graag een keer proberen he.
Ja nu ben ik nog jaloerser. Ik wil ook zon geile foto
Het lijkt net alsof je dat kindje achter je fijn knijpt.
Hee die octopus herken ik. Ik zag gisteren een stel uitgebreid foto’s maken toen een gast dit at en vgm weet ik nog wel waar dat was
En welke is dat precies?
die body is echt geweldig! als ze die met lange mouwen nog hebben kan ik die ook echt aanraden.
Staat een paar posts onder