Wat een treurnis weer, een L voelt ruim twee maten te groot en een M past overal behalve aan mijn heupen, daar zit ie nét te strak
Oh en de top valt als karton, lol.
Heb twee kaartjes á 10 euro per stuk gekocht voor Wie is er bang voor Virginia Woolf? - Stadsgehoorzaal Vlaardingen
Bevalt deze tas goed? Ik twijfel erover in een andere kleur.
Yeahhh twinnies ik heb die kleur ook
Hoe heet dit model?
Dit is de Kensington, mid length in de kleur honey!
Wat vind je er niet goed aan en van welk toestel had je ervoor?
Dat is heel lief van je maar hoeft niet! toch bedankt!!
Ik heb hem ook en vind het wel een mooie, snelle telefoon en makkelijk in gebruik. Maar de batterij is idd echt waardeloos, moet hem soms twee keer per dag opladen. Nu ik hem jaar heb loopt hij ook weleens vast als ik teveel apps heb openstaan.
Nou ik ben positief verrast over de foundation. Ik ben best bleek en de kleur matcht heel goed, terwijl hij ook gewoon matcht bij een collega die een stuk meer kleur in haar gezicht heeft dus dat is wel gek om te zien.
De dekking ligt een beetje in het midden. Niet fullcover (al is hij wel op te bouwen) maar wel genoeg om oneffenheden en roodheid te bedekken zonder cakey effect. Blijft goed zitten, zelfs zonder settingspray of afpoederen, trekt niet in de lijntjes, is niet snel vlekkerig en voelt ook niet “zwaar”.
Enige nadeel is dat het met een beautyblender wat minder goed aanbrengt. Dan blijft hij een stuk witter, dus ik denk dat die kleurbolletjes dan niet genoeg breken? Een kwast daarentegen of je vingers werkt perfect.
Oh, dat klinkt eigenlijk behoorlijk goed! Misschien ben ik nu ook geinfluenced. Thanks voor je review!
Oh, dat pak
Mijn laatste aankoop:
Birkenstock Yao. Heb ze al in het zwart, maar wel leuk om af te kunnen wisselen.
Ik gebruik deze foundation nu een jaar denk ik en heb dus al meerdere keren nieuwe gekocht! Vind ‘m echt suuuper fijn, voor mij precies goed qua dekking en ideaal dat de kleur in de winter/zomer/na self tan altijd blijft matchen.