Show je laatste aankopen #9

Broek en blouse van mango

13 likes

Looove de broek, zo jammer dat de bijpassende top kort is :sob:

6 likes

Ja en open aan de voorkant!!! :roll_eyes:

1 like

Incl vloerkleed :sunny:

17 likes

Ik snap echt niet dat ze de kans hebben laten liggen dat de strepen niet mooi rond liggen. Oogt echt goedkoop

11 likes

Wil je laten weten of ie je bevalt?

2 likes

Is dit een zonnebrandcrème ja? Ik dacht alleen een product om olie tegen te gaan (met spf erin weliswaar). Hoezo/waar kreeg je zo veel korting trouwens? :grin:

8 likes

Ondanks die sticker staat er heel groot 50+ op :sweat_smile:

4 likes

Is dat Biab op je nagel? Zo ja, welke kleur en merk? Kei mooie vorm ook pff jaloersss

6 likes

Ik kon me niet inhouden en heb de koelversie gekocht. Mega lekker! Hopelijk de diepvries variant ook :ok_hand:t3:

2 likes

Paste ‘m vanmiddag spontaan en besloot dat ie meeging! Rib uit m’n lijf, maar ik zag mezelf al shinen (in de regen) in de bergen en ik hou van Patagonia dus was ok te verantwoorden…

27 likes

8 likes

Wat bedoel je hiermee? Is elk product met spf erin automatisch een zonnebrandcrème? Ik dacht zelf van niet namelijk.

@Era Thanks! Ik heb vorige week inderdaad 20% korting gekregen op een ander product van LRP (waar ook spf in zit trouwens).

1 like

Ik heb dit weekend een hele hoop la roche zonnebrand gekocht met ca 35% korting bij PharmaMarket (online). Oa de gezichtszonnebrand voor 14 euro ipv 21

7 likes

Thanks voor de tip!

2 likes

ik heb die mascara dus ook maar vind hem zo gek ‘verwijderen’, of ligt het aan mij?
als ik het met remover doe komt er haast niks vanaf, maar als ik onder de douche sta komt het soort van in plukjes los??

2 likes

Het is een tubing mascara, dus dat kan wel kloppen :blush:

2 likes

haha, ik voel me echt een noob nu
bedankt voor de uitleg

van een oud, gaar ding die we ooit hadden gehad naar deze snazzy stofzuiger
had nooit gedacht dat ik zo hyped zou worden van een stofzuiger

6 likes

31 likes

afbeelding
afbeelding

Sephora in de VS❤️ heb me nog zwaar ingehouden.

15 likes