Jaaa is echt een fijne
Vooral die regen grot met onweer
Ik ben er een keer eerder geweest en vond het wel prettig en mooi! Ook veel ‘belevenissen’. Ik heb er vorige keer met gemak 9 uur volgemaakt.
Een van de buiten douches is heel gaaf; een grot waat je op een knop drukt waardoor het gaat bliksemen en stortregenen.
Maarrrr ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal hoor!
Aaaww thanks @Beutyschooldropout @Flopsyunicorn ik ga het ook maar eens boeken. Wilde al een tijdje gaan maar ze hebben geen zoutwaterbad en dat vind ik zo heerlijk
Suuuupermooi!
Oh hahaha ik zag je reactie niet
Ik heb echt een ramp keuken die uit elkaar valt dus dit zal de pijn verlichten tot ik eindelijk een nieuwe keuken heb, haha!
Ja is een hele fijne sauna! Spa Sereen bij Maarseveense plassen is ook een aanrader
Voor 70 euro samen elke 100ml
Bij ons op de braderie verloopt de lokale parfumerie testers. Scheelt veel geld.
Lang getwijfeld welke ik precies wilde maar heel blij met deze ketting als aandenken aan de periode dat ik borstvoeding heb gegeven (de ‘steen’ is moedermelk in verwerkt)
Gezien ik zelf een hoofdpersoon ben in dit boek, moet ik deze ook hebben natuurlijk
En weer een ronde skincare aanvullen (en mascara + heel veel samples) bij Little Wonderland:
En nog een paar dingen bij The Ordinary:
Voor een bruiloft in Italie deze zomer van Little mistress
Nordic ware geometrische pancake pan
Skechers
Spyra waterpistolen
Milani Luminoso
Oooo mooie jurk
Waar heb je die pan vandaan? Lijkt me wel handig en leuk