Show je laatste aankopen #9

Jaaa is echt een fijne :heart_eyes:
Vooral die regen grot met onweer :heart_eyes:

9 likes

Ik ben er een keer eerder geweest en vond het wel prettig en mooi! Ook veel ‘belevenissen’. Ik heb er vorige keer met gemak 9 uur volgemaakt.
Een van de buiten douches is heel gaaf; een grot waat je op een knop drukt waardoor het gaat bliksemen en stortregenen.
Maarrrr ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal hoor!

4 likes

Aaaww thanks @Beutyschooldropout @Flopsyunicorn ik ga het ook maar eens boeken. Wilde al een tijdje gaan maar ze hebben geen zoutwaterbad en dat vind ik zo heerlijk

7 likes

Suuuupermooi!

4 likes

Oh hahaha ik zag je reactie niet :grin:

4 likes

Ik heb echt een ramp keuken die uit elkaar valt dus dit zal de pijn verlichten tot ik eindelijk een nieuwe keuken heb, haha!

2 likes

Ja is een hele fijne sauna! Spa Sereen bij Maarseveense plassen is ook een aanrader

5 likes

Preorder voor september

18 likes

Voor 70 euro samen elke 100ml
Bij ons op de braderie verloopt de lokale parfumerie testers. Scheelt veel geld.

10 likes

19 likes

Lang getwijfeld welke ik precies wilde maar heel blij met deze ketting als aandenken aan de periode dat ik borstvoeding heb gegeven (de ‘steen’ is moedermelk in verwerkt)

29 likes

Zara

Arket

:nerd_face:

20 likes

afbeelding

15 likes

Gezien ik zelf een hoofdpersoon ben in dit boek, moet ik deze ook hebben natuurlijk :nerd_face:

4 likes

Van een babywinkel (Van Asten Babysuperstore), maar gewoon voor mijn eigen slaapkamer.

63 likes

24 likes

Voor als ik wil figureren in een Backstreet Boys clip van net voor het millennium.

18 likes

En weer een ronde skincare aanvullen (en mascara + heel veel samples) bij Little Wonderland:

En nog een paar dingen bij The Ordinary:

14 likes

Voor een bruiloft in Italie deze zomer van Little mistress

Nordic ware geometrische pancake pan

Skechers
550x277

Spyra waterpistolen

Milani Luminoso

40 likes

Oooo mooie jurk :heart_eyes:

Waar heb je die pan vandaan? Lijkt me wel handig en leuk

3 likes