Show je laatste aankopen #9

Dat weet ik, maar juist daarom kan het lonen om dat wel in de gaten te houden of inderdaad te kijken via groepen op Telegram proberen meer info te krijgen over wanneer ze binnen zijn.

3 likes

Polly Rocket! Heb ik al eens eerder besteld (ook op het forum gedeeld toen) en die pins waren in het echt toen ook daadwerkelijk mooi. Ze heeft heel veel leuke designs vind ik, allemaal Zweden/Malmö-gerelateerd. Ik heb echt al vaak op het punt gestaan om die met ‘I love falafel’ te bestellen (ook omdat ik die gewoon mooi gelukt vind), maar toen ik deze bestelde heb ik ook nog even getwijfeld over die met de zeemeeuw. Ik haat ze zo erg (het geluid 's nachts vooral) dat ik dat wel grappig zou vinden.

Ik heb dit keer deze gekocht omdat ik een pakketje wil samenstellen voor een vriendin die langs zou komen deze week, maar die helaas vanwege hele kutte medische omstandigheden niet meer kan komen. In het pakketje wil ik allemaal dingen die te maken hebben met Zweden/Malmö stoppen. Het idee erachter is: Als jij niet hierheen kan komen, breng ik gewoon een beetje Malmö naar jou. :smiling_face:

20 likes

Ja die telegram groepen zit ik ook in en die zijn top! Mits het niet constant Amazon is :joy:

3 likes

heb eindelijk weer eens wat leuks voor mezelf gekocht:

4 risoprints van weareoutofoffice

30 likes

Wat een lief idee zo’n pakketje!
Die pins zijn echt heel leuk, ik wil ze allemaal haha! Denk sowieso een kanelbulle voor mijn dochter, ze heeft ook kanelbulle sokken die ze helemaal het einde vindt.

Ps die Systemet pin :laughing:

3 likes


Deze kaptafel vandaag opgehaald voor de kleedkamer, 50 eu via MP :heart_eyes: zie mezelf al helemaal mijn make-up en haren daar doen en mijn parfums op uitgestald hebben. Echt prachtig.

101 likes

Oeh, die is echt nog in hele mooie staat!

2 likes

Heel mooi!

7 likes

Ja wel wat vlekjes hier en daar maar maakt me echt niet zoveel uit. Is al zo’n oud ding.

Hoor net dat het van de overleden moeder was van de vrouw van wie ik het kocht, en dat het haar heel dierbaar is. Nu heb ik gelijk een grote emotionele connectie ermee :pleading_face::pleading_face::pleading_face::heartbeat:

13 likes


Deze zit echt super lekker. Ga er denk ik morgen in sporten.



7 likes

misschien zie je haar nog wel achter je staan als je in de spiegel kijkt vanavond? :ghost:

28 likes


Nieuwe laptop besteld! Eindelijk :blush:

14 likes






Hopelijk past alles/is het leuk! Allemaal van Vero moda. Wilde liefste dingen via Vinted kopen maar zoveel gedoe steeds (2x verkeerd pakketje gekregen , verkeerde maat of echt op) dat ik het maar nieuw koop

5 likes

hehehe

4 likes

19 likes

& other stories


Pharmacie & Hema (eens zien wat de hype is om die zonnecrème want de vorige gezichtszonnecrème die ik gebruikte van La Roche Posay was oprecht slecht)

17 likes




Ga m’n oude verlepte birkenstock madrids na 10 jaar maar wegdoen. En nog een zwarte pantalon waar ik geen foto van heb.

Snap overigens niet waarom Zalando dit muiltjes noemt want ik vind het persoonlijk gewoon ietwat lompe sloten maarja he :rofl:

8 likes

image


image
image

13 likes


Zuiver via Fonq


Brabantia via Fonq

26 likes

17 likes