Show je laatste aankopen #9

Ik heb zelf 75E en verbaas me echt over hoe mooi het staat. Goed, m’n borsten hangen wel wat van zichzelf en dat trek je hiermee niet omhoog maar ik vind dat niet erg. Voel me echt sexy (en fijn) in deze setjes en dat heb ik niet vaak.

Vind het ook fijn dat ze qua foto’s een wat inclusiever beeld tonen dan de meeste lingeriemerken.

8 likes

Ik gebruik deze versie voor slapen als ik een ochtenddienst heb en vroeg naar bed moet. Werkt echt top. Voel ze bijna niet zitten.

De andere versie, de experience, is nu onderweg en die ga ik gebruiken voor concerten. Mijn vriend gebruikt die al en is er blij mee.

9 likes

Ah super fijn om te horen, dank je! Ben heel benieuwd

5 likes

Ik vind het zo jammer dat ik niet kan wennen aan mijn borsten in hun ‘natuurlijke stand’. Als ik een bh of bikini zonder beugels pas, zakken mijn borsten een beetje naar de zijkant en dan voel ik me toch minder mooi :frowning: men als ik dan beweeg, zwiept alles lekker mee en dat vind ik ook niet prettig haha

Doe ik!

5 likes

Heb jij ze via Loop zelf besteld? Zo ja, dan had je invoerkosten denk ik? Ik uiteindelijk via Amazon Prime, omdat ik ze dan vanavond al kon hebben. Was echt even klaar met steeds wakker worden overdag door van alles en nog wat (nachtdiensten). Goed om te lezen dat ze fijn zijn.

1 like

Ik heb deze ook en mijn leven is echt 30% leuker sinds deze aankoop aangezien ik nu ‘s nachts gewoon doorslaap en uitgerust wakker word

Echt topdingen, kan ze aanraden

5 likes

En voor overdag in de supermarkt ofzo? Probeer je dat wel eens?
Fijn om te horen dat het dus wel kan werken!

4 likes

Dat snap ik wel, heb ik zelf ook wel een beetje. Ik draag ze vaker in het weekend dan op het werk bijvoorbeeld. Maar doordat de lingerie zo mooi is heb ik het wel meer leren accepteren

2 likes

De Quiet versie gebruik ik alleen als ik slaap, je hoort echt geen geluid dan, ik hoor er zelfs mijn luidruchtige airconditioning niet mee

Ik heb die andere (Experience) wel eens in als ik in een café werk, dat is een stuk rustiger en makkelijker om te focussen

3 likes

@KipTokTok @d12baby
Hebben jullie niet dat je oren gaan jeuken hiervan? Ik had dat wel altijd snel met plastic oordopjes (voor slapen en party pluggers). Met memory foam achtig ook wel, maar pas na langere tijd gebruik.

3 likes

Nee helemaal niet
Mijne kwamen ook met meerdere maten ‘dopjes’ zodat je er een op kan zetten die het beste past

7 likes

Ze komen bij mij via Deutsche post uit Duitsland.

@ellegirltalk geen jeuk!

5 likes

Wow bij die eerste foto zie je gewoon hoe de naad in haar borst snijdt :worried: Hoop dat het bij jou beter past, maar dat is volgens mij echt slecht patroonwerk.

Dat vind ik dus altijd zo jammer bij duurzame lingeriemerken he, het lijkt allemaal maar goed te gaan tot een kleine B-cup.

7 likes

Lijktop ikea-verpakking! :smiley:

33 likes

Oh boeeeeeee nou ik laat het je weten!

4 likes

Meteen beste aankoop ooit, heb er de hele vakantie mee in de bergen gelopen

Kwantum. Voor m’n nieuwe badkamer binnenkort

Kwantum

16 likes

Ik heb eigenlijk een nieuwe spijkerbroek nodig…

7 likes

Een nachtje weg samen met mijn dochter:

Zoveel zin in!

161 likes

The Anthony Hotel in Utrecht!

15 likes