ik krijg een error van die douche zonder douchewand, die dan ook grenst aan het slaapgedeelte zonder scheiding?
ziet er wel heel mooi uit!
Oeh heb je het bovenste product een keer eerder gebruikt? Ben benieuwd maar vind het toch te duur
Mooie kamer uitgezocht! (ongevraagd advies) Het restaurant van dat hotel vond ik niet zo goed, dus ik zou een lekker restaurant in de stad uitzoeken.
Is Monk hun restaurant? Wilde daar gaan eten ak week maar beter skippen dus?
Heel vet!!
Ja, echt niet lekker!
Ja, dat is m. Ik zou m niet aanbevelen ondanks de relatief goede rating online. Als je in dezelfde straat iets zoekt dan is Jasmijn & Ik een goede optie!
Ja die ken ik, is chill! Maar thanks dan, hij kreeg op Google hele goeie reviews idd.
Prachtig ondergoed en ‘echte’ of moet ik zeggen ‘gewoon eens normale’ vrouwen als model
Huh dit is niet veel beter hoor
vrouwen met maat 34 zijn ook echt en normaal haha. Snap dat modellen met maat 40/42 herkenbaarder zijn omdat het dichter bij de gemiddelde kledingmaat van Nederlandse vrouwen ligt, maar betekent niet dat modellen met maat 32/34 niet echt zijn.
Omg dit soort opmerkingen vind ik altijd zo overbodig.
Oh ja sorryyy
‘Echte’ vrouw vond ik ook niet okee, want de vrouwen die aan het zogenaamde ideaalbeeld voldoen zijn ook echt. Nouja. Misschien wel niet omdat de fotos vaak enorm bewerkt zijn.
Normaal is ook niet gelukkig gekozen.
‘Modellen met een divers uiterlijk’??
@Hippe_kikker Ik ben net wakker en heb met die Loop oordopjes in geslapen. Ik heb mijn vriend niet gehoord toen hij wegging op zijn motor, daar heb ik doorheen geslapen. Dat is al een plus haha. Het is voor mij een lange tijd geleden dat ik tot deze tijd heb doorgeslapen vanuit een nachtdienst, dus ik ben er wel heel blij mee! Het is niet dat je helemaal niks meer hoort (de ventilator staat op de hoogste stand aan en die kon ik nog lichtjes horen), maar verdere achtergrondgeluiden hebben ze wel goed geblokkeerd.
Ik weet niet of jij ze puur voor het slapen zou willen gebruiken, ik heb ze natuurlijk nog niet verder getest dan voor dat doel namelijk haha.
Modellen met een gemiddelde maat
Ik vind het maar ingewikkeld, haha. Klinkt wel goed dat ze zoveel helpen! Ik zou ze bijv ook voor in de supermarkt of op straat willen en daarvoor kreeg ik de experience aangeraden maar ik vraag me af of dat voor mij afdoende helpt. Ik heb veel last van prikkels, rijdende winkelwagentjes, stemmen, van veel geluiden. En ik weet niet of de experience dat voldoende verhelpen maar ik wil ook wel bewust zijn van mijn omgeving dus dat het niet volledig afsluit. Thanks voor je review iig en fijn dat je goed geslapen hebt!
De experience pro dan misschien? Als je die koopt, krijg je er “mutes” bij. Je kan die er dan in zetten voor extra demping (van -18 naar -23 decibel geloof ik).